Gjest gjest nå Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Hei. For mange år siden jobbet jeg på et sted langt unna der jeg bor nå. Da ble jeg så forelsket jeg noensinne aldri hadde vært før i en mann.. Jeg prøvde å få han på kroken,noe jeg forsåvidt greide.Men han hadde dame så ble det ikke noe. Jeg ville ikke involvere meg med en som har dame. Så jeg prøvde å "få han ut av hodet" og droppet å ha kontakt med han. Men han kunne ringe og melde meg i blant. Men jeg lot være. Etterhvert flyttet jeg langt unna han. Han ble singel og fortsatte og ringe en sjelden gang. Vi har hatt periodevis kontakt på sms. Jeg møttet han en gang da jeg var på ferie der han bodde.. Greia er..jeg har vært i byen han bor i flere ganger,men ikke hatt tid å møte han. Mye pga at han alltid har så tvetydig i meldingene og signalene han gir meg. Han virker snurt fordi jeg flyttet den gang,han har sagt at han savner meg. Han har sagt at "ingen er som deg.." osv.. Men,han har også sagt at han kun er inrt i sex med meg. Noe jeg etterhvert har lagt til føring i mitt "forhold" til han..Jeg har tenkt helt likedan. Jeg har skrudd av mine følelser og kun kost meg med den ene,merk ene gangen vi har hatt sex. Jeg synes ikke det er viktig å prioritere sex når jeg har drøssevis med venner og familie som vil møte meg med en gang jeg er innom byen de bor i. Da jeg sist var på ferie der så ville han treffe meg,jeg hadde rett og slett ikke tid. Hadde kun noen dager til rådighet. Han ble fryktelig sur og sa at han var såret over meg. Jeg blir så forvirret. Hvis jeg oppfører meg som han gjorde så var det tydeligvis helt galt. Nå får jeg ikke han i tale heller... For enten har han sagt at han har mindre følelser for meg enn han egentlig har. Eller så har han blitt så snurt over å bli behandlet på akkurat samme vis som han behandlet meg! -Og hvorfor er det feil når jeg som er jente behandler han på samme vis,ved at jeg ser på han som kun sex,et ligg? Jeg har jo alltid hatt følelser for han..men de heteste ble "skrudd av" for lenge siden.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver. Menn er merkelige sånn generelt når det kommer til akkurat dette. De vil gjerne se på ei dame som kun et ligg men samtidig vil de at dama skal ha sterke følelser for dem. Blir jo unektelig litt sånn...teit det der. Det har kanskje noe med trangen til å erobre, ha kontroll, føle seg ettertraktet. har opplevd selv at menn gjerne vil ha sex, vil at man skal kun skal dele sex, nærhet men ikke mer og med en gang jeg går videre, gir opp så er hundre og ett ute. Får meg til å lure på hva menn egentlige tenker....hmmm
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 Men hva sier du egentlig? Savner du ham også og gjerne vil treffe han igjen? Men at du blir usikker på om han bare er ute etter sex? Du høres jo litt forelsket ut syns jeg
Gjest TS Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 Jeg tenker at jeg synes det er dårlig av han å bli så sur og såret når det ikke betyr noe for han. At jeg må kunne behandle han på den måten han gir utrykk for å ville behandles uten at han skal bli sur og såret og kjefte på meg pga det.. -Derfor stusser jeg..derfor reagerer jeg.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Jeg tenker at jeg synes det er dårlig av han å bli så sur og såret når det ikke betyr noe for han. At jeg må kunne behandle han på den måten han gir utrykk for å ville behandles uten at han skal bli sur og såret og kjefte på meg pga det.. -Derfor stusser jeg..derfor reagerer jeg. ← Det er jeg helt enig i. Stusset på det jeg og Trur han juger jeg og at det egentlig betyr mye for han
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Eller han er en av disse som elsker å bli "dyrket", for å få matet sitt eget ego. Tro meg, slike finnes. Jeg kjenner meg igjen i historien din, han jeg likte reagerte med å bli sur, idet jeg ikke orket å holde på med å kontakte han hele tiden lenger. Og jeg så ikke vitsen, siden ballansen mellom oss ble såpass skjev, bare jeg som ringte, sendte mail o.s.v. Når en person reagerer med å bli sur, fordi man ikke lenger vil ha kontakt med han/henne, det er da deres sanne jeg kommer frem. Hvis de hadde brydd seg det døst, hadde det vel vært mer naturlig å blitt såret, enn sur.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Om du tror han bare er ute etter sex hadde jeg ikke kastet bort tid på han. Ble minnet på mye her jeg også. Helt merkelig egentlig. Hadde jeg bare kunne skrevet om litt her, og litt der og her og der så hadde det passet bra Håper det ordner seg. Sant som det sies at det virker helt rart å skulle bli sur og såret om det ikke betyr noe for han. Og kansje han juger som det sies her, men da trenger han å vokse opp.
Gjest TS Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Heia. Ja menn er rare i blant. Jeg har ikke ringt han mye nei..kun han som har ringt meg. Vi har smset en del. Jeg synes at han kan virke som en egoistisk og stolt fyr kun ute etter å tilfredstille sitt eget ego. -Samtidig så virker han ikke slik. Sist jeg snakket med ham pratet vi om fremtidsplaner og oppdaterte hverandre på livene våre. Da han skjønte at jeg ikke hadde planer om å flytte tilbake der han bor nærmest ropte han "Hva med meg da? " Jeg ble så totalt forvirret..at jeg ble svar skyldig. Fordi jeg ikke tenkte at han tenkte sånn. Han ble dessuten også sint på meg etter at jeg i vår tullet med "om vi skal dra på ferie til varmere strøk".. da han oppdaget at jeg tullet. Siden har vi ikke snakket sammen. Han syntes at jeg var slem som såret han sånn ved å si at vi skulle reise bort sammen,og så si at det var en kødd fra min side. Jeg tenkte at nå overeagerer han. Jeg slengte bare ut "ferieplanen" uten å tenke over det. Det rare er for mange år siden,i starten da jeg traff ham,så spurte han meg om det samme. Han tullet da selvsagt,men jeg ble ikke så sur at jeg ikke ville snakke med ham etterpå. Hårsår er han hvertfall. Så jeg vet ikke helt. Vil gjerne skvære opp med han,men vet ikke hvordan å få det til. Bor så langt unna han også...
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #9 Skrevet 2. august 2006 Det høres ut som om dere har noe usnakket. Kunne du ikke bare sende ham en sms og spøre om han vil snakke litt med deg?
Gjest TS Skrevet 2. august 2006 #10 Skrevet 2. august 2006 Har gjort det men han svarer ikke. Kan jo ikke sende igjen,da maser jeg jo.
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #11 Skrevet 2. august 2006 Har gjort det men han svarer ikke. Kan jo ikke sende igjen,da maser jeg jo. ← Jeg tror jeg vet hvordan du føler det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå