Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å prøve denne. har ikke generelt acne hud. men har noe talgklumper og kan få acne rundt hakepartiet endel. fra små kviser til vonde kviser rett før mensen. neon som vet om medicated clearing gel vil funke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd den.. merket ikke at den hjalp i det hele tatt for meg ivertfall.. men selve ansiktsvasken jeg kjøpte derimot, den var bra:) kjøpte anti-bac skin wash, super for litt uren hud :)

Skrevet

hjalp den ikke litt engang? har hørt at den antbac vasken er veldig sterk. jeg bruker md formulation sin . men jeg har ikke så mye kviser. mest under stress og mensperioder.

Skrevet

Nei, følte ikke at den funket i det hele tatt, men det va jo på meg, er stor forskjell på huden til folk, så det kan jo hende den funker for deg :) det vet du jo aldri før du har prøvd.. kanskje det finnes en hudpleiesalong som har prøver som du kan få?

Skrevet

På meg kom kvisene opp eller ble borte.. Men vær forsiktig, og bruk en bomullsdott når du påfører siden gelen er veldig sterk... kan kanskje være greit å påføre den over natten og så tilføre godt med fuktighet neste morgen siden den er så sterk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...