Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som vi har kommet til januar og et nytt år, synes jeg plutselig termindatoen, 22. mars, er så mye nærmere! Jeg har begynt å tenke på fødselen og det å faktisk få et helt nytt medlem i familien med skrekkblandet fryd! Ikke det at jeg egentlig gruer meg til fødselen, men det blir jo en helt ny opplevelse for meg. Så langt synes jeg graviditetstiden har vært temmelig lang, særlig nå som jeg har vært hjemme en stund med bekkenløsning og betennelse i ryggen. Jeg har nesten tenkt at fødselen er til neste år :ler: , men nå som det nye året har begynt, er det ikke lenger så lenge til. Jeg GLEDER meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, ja. Jeg fikk min datter 22. mars 98, og husker at jeg følte det akkurat likedan. Mye bedre å kunne skrive 1998 i stedet for 1997.... det var jo et helt år i mellom :-? Vel jeg har enda lenge igjen...august, men det er jo dette året i allefall.

Lykke til med innspurten! :hoppe:

Skrevet

he he ja jeg kender føelsen går selv og venter knotte den 22 januar så nu er jeg virkelig utålmodig, det er vi nu alle her i familien, selvom det er 4 gang så er det 13 år siden den sidste så det bliver så spændende, må ærlig indrømme at jo tætter vi kommer på datoen så er jeg begyndt at kvige mig for selve fødslen har været igennem et par slemme fødsler før men nu er der jo ingen vej uden om :D håber dog at det kommer til at gå hurtigt....

Gjest Akershus
Skrevet

Hallo Babyface!

Jeg er i samme siutasjon som deg.Har termin 21 mars og er sykemeldt pga bekkenløsning og plagsomme kynnere. :x

Syns at tiden fram til fødselen er uendelig lang.....Tenker masse på hvordan fødselen blir-og hvordan det blir å få baby i huset igjen...

uh..Spennende tid vi har i vente!!! :lol:

Hvor skal du føde?

Klem fra meg

Skrevet

Jeg skal føde på sykehuset Buskerud i Drammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...