Gå til innhold

HoneyHoneys lille bok

HoneyHoney

Anbefalte innlegg

Da setter vi i gang med forsøket på en dagbok. Hvordan det går gjenstår å se, men erfaringsvis sklir det sakte men sikkert ut. Så dagbok blir kanskje feil ord, det er vel heller bare en bok. Og dere som leser her; legg gjerne igjen en hilsen!

Meg. Ja, hva skriver man? Frk. Honeyhoney, 24 år fra Oslo. Har samboer og en datter på snart tre. Som faktisk begynner i barnehagen i morgen. Mamma gruer seg! Men legger likevel ikke skjul på at det blir deeeeeilig, både for henne og for meg. Er for tiden student, og begynner nå på mitt tredje av fire år. (WOW - snart ferdig jo!)

Jepp, det var meg. Mer spennende var det ikke, men boken er ihvertfall opprettet!

~HH~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oooops... La inn ett innlegg på dataforumet uten å tenke på at det kanskje ikke var så populært... :sjenert: Jaja, hvis noen leser her og kan hjelpe, så kan de jo sende en pm.

---

Da var alt klappet og klart til barnehagestart i morgen. Dette har frøkna ventet lenge på. Vet ikke helt hva vi skal med tre dagers innkjøring, tror ikke det er så mye bruk for meg i det hele tatt. Menmen.

Tror jeg tar kvelden nå, må relativt tidlig opp i morgen, og det blir en forandring for oss som har tusla rundt i pysj til klokken tolv den siste uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok!

Og lykke til med frøknas første dag i barnehagen!  Det blir nok stas! :)

Tusen takk for hilsen! Og ja, det var kjempestas!! I dag er tredje barnehagedag allerede, og det har gått over all forventning. Det ble en noe amputert innkjøring, for det var egentlig ikke nødvendig med mamma der, så jeg ble sendt hjem. Og det gikk helt strålende!

Men fy fader som jeg kjeder meg alene hjemme... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Hei, og gratulerer med dagbok! :vinke:

Kan tenke meg det blir en overgang nå,ja,som datteren din kommer til å være i barnehagen. Men jeg regner med det kommer til å lette arbeidet med studiet litt?! Hva studerer du forresten?

Kjenner forresten igjen det med at "dagbok" kanskje er et litt feil ord...min bok her inne er alt fra ren dagbok til fjåse/tulle/skravle-bok... :forvirret:

Ha en fortsatt fin dag. Så titter jeg snart innom igjen!

:kgblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...