Noorgie Skrevet 5. august 2006 #61 Skrevet 5. august 2006 (endret) Nei. Har derimot vært ute for at folk har bæsjet i fellesdusjen mens de dusjet. De bare "gnudde" den ned i sluken med beina, så det så!! Endret 5. august 2006 av Goggen
Gjest Anneli Skrevet 6. august 2006 #62 Skrevet 6. august 2006 Nei. Har derimot vært ute for at folk har bæsjet i fellesdusjen mens de dusjet. De bare "gnudde" den ned i sluken med beina, så det så!! ← ÆSJ! Det hørtes skikkelig ekkelt ut! Jeg tisser ikke i dusjen. Går alltid på do før jeg dusjer om morgenen og har forøvrig såpass kontroll på blæra at jeg hadde klart å holde meg i 5 minutt. Vet ikke hvordan det er å ha UVI! Tror kanskje at jeg kan ha tisset i dusjen som liten?
Noorgie Skrevet 7. august 2006 #64 Skrevet 7. august 2006 ÆSJ! Det hørtes skikkelig ekkelt ut! Jeg tisser ikke i dusjen. Går alltid på do før jeg dusjer om morgenen og har forøvrig såpass kontroll på blæra at jeg hadde klart å holde meg i 5 minutt. Vet ikke hvordan det er å ha UVI! Tror kanskje at jeg kan ha tisset i dusjen som liten? ← Tja, vi nordmenn syntes ikke alltid det var like stas å dusje der......kansje vi var mere prippne??
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #65 Skrevet 7. august 2006 Bare Gjester tisser i dusjen. ← Da skal aldri jeg ha overnattingsbesøk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå