Gå til innhold

Tisser du i dusjen da?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Unnskyld MEG men hvis du har uvi så tisser du på deg fortere enn du kan si HEJLP!

nei, ikke unnskylder jeg deg! :overrasket: Jeg har selv hatt UVI mange mange ganger! Og hver eneste gang klarer jeg å komme meg på do!

Hva gjör du da du går ute blandt folk da? Eller sitter på bussen? Og har UVI???

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Er man naken og hører vann renne, så går det som det går! :overrasket: Så du MÅ unnskylde meg! Jeg er aldri naken på bussen!

Skrevet

Jeg gjør det av og til, gidder ikke avbryte dusjingen fordet, det renner jo ut med en gang, og jeg vasker meg etterpå..

Gjest BagLady
Skrevet
nei, ikke unnskylder jeg deg!  :overrasket:  Jeg har selv hatt UVI mange mange ganger! Og hver eneste gang klarer jeg å komme meg på do!

Fint for deg, dog trenger det ikke nødvendigvis være slik for alle andre.

Skrevet

Tisser ikke i dusjen om jeg må aldri så mye.. Gjorde det helt sikkert som lita jente... :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Fint for deg, dog trenger det ikke nødvendigvis være slik for alle andre.

Akkurat! Tenk å ikke unnskylde meg for å ha tisset i min egen dusj for to år siden! :overrasket:

Skrevet (endret)
Unnskyld MEG men hvis du har uvi så tisser du på deg fortere enn du kan si HEJLP!

jepp

Endret av mee mee
Skrevet

tisser ikke i dusjen nei.

Skrevet

NEI, jeg tisser ikke i dusjen - doen står jo en meter unna jo! ;)

Skrevet

jeg tisser i dusjen hvis jeg kjenner jeg kan! selv om do ligger 30 cm unna dusjen! jeg tisser i dusjen fordi da kan jeg vaske min vagina grundig ren etter tissinga, og det blir den ikke når jeg bare tørker med dopapir etter å ha tisset i do! OG tenk så mange liter vann man sparer hver gang man slipper å trekke ned toalettet!

Skrevet

Jeg må le litt av dere som synes det er uhygenisk å tisse i dusjen, men som tisser i sjøen mens dere bader.

Pisser i badedrakten/bikinitrusen eller hva det måtte være.

_DET_er grisete det :kvalm:

Mye "rensligere" å tisse i dusjen da ja.

Gjest gjest1
Skrevet

Hoho jaaa ;-D

Og tenk på alle disse blekede merkene dere får i de sorte bikinitrusene som ser ut som mensen :hår:

Gjest Chrizzy
Skrevet

For ikke å snakke om at det er veldig farlig å gå på do når man er i dusjen. Tenk på hvor mange det er som har slått seg halvt fordervet, når de går i full fart utav dusjen, med våte føtter...

Og så må man også tenke på hva nestemann på do kan tro når h*n kommer og setter seg på et skikkelig vått sete. Gris! Tisser på hele ringen!

*lusker ut*

Gjest BagLady
Skrevet

Og så må man også tenke på hva nestemann på do kan tro når h*n kommer og setter seg på et skikkelig vått sete. Gris! Tisser på hele ringen!

Ja, ikke sant. Pluss at nestemann også risikerer å skli av det våte dosetet. Skikkelig russisk rulett det der :icon_frown:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Ja, ikke sant. Pluss at nestemann også risikerer å skli av det våte dosetet. Skikkelig russisk rulett det der :icon_frown:

Ja, nemlig! :tommelsmil:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...