Gå til innhold

Tisser du i dusjen da?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja.

Hvorfor ikke? Horfor er det grisete? :overrasket:

Gjest fluesmekker
Skrevet

Nei. Må jeg tisse når jeg er midt i dusjen, springer jeg ut og tisser i doen.

Vet ikke helt hvorfor, tisset havner jo rett i kloakken og man vasker seg rein etterpå, men det har vel noe med opplæring å gjøre. Tisse gjør man i doen eller ute.

Gjest Gjest1
Skrevet

Nei her hos oss har vi innlagt vann og vannklosett.

Gjest gjest1
Skrevet

Unnskyld meg men jeg kan da ikke noe for at jeg for 2 år siden hadde ukontrollert tiss! :-O

Gjest Gjest1
Skrevet
Unnskyld meg men jeg kan da ikke noe for at jeg for 2 år siden hadde ukontrollert tiss! :-O

Alle svarer for seg. ;):ler:

Gjest Gjest1
Skrevet
Dassen virker.

Det var da enda godt. Forøvrig gjør man som man selv vil. Eller kan, alt ettersom.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg ville jo ikke! Det bare rant ut, sånn 2 min etter jeg sist hadde tisset :grine: Akk, det var tider det.

Men jeg kjenner noen som hadde dårlig sex med en kar hjemme hos han, og i protest neste morgen tisset hun ned dusjen hans! Til pass for han.

Gjest Gjest1
Skrevet
Jeg ville jo ikke! Det bare rant ut, sånn 2 min etter jeg sist hadde tisset :grine: Akk, det var tider det.

Men jeg kjenner noen som hadde dårlig sex med en kar hjemme hos han, og i protest neste morgen tisset hun ned dusjen hans! Til pass for han.

:ler:

Skrevet

Jeg hadde dårlig sex med en dame.

Morgenen etter dreit jeg i postkassa hennes - til pass for henne ;)

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor man skal gjøre det? Klarer vel å holde seg i ti min? Eller halvtime for den saks skyld?

Ellers er det vel ikke FARLIG å tisse i dusjen.. Om man har veldig liten blære eller noe. vet ikke jeg, men jeg ser bare ikke vitsen.

Skrevet

Har gjort det, men det er i et akutt tilfelle av urinveisinfeksjon. Da kommer det der og da uansett hvor man er hen... :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet
Har gjort det, men det er i et akutt tilfelle av urinveisinfeksjon. Da kommer det der og da uansett hvor man er hen...  :sjenert:

Endelig noen som forstår meg! :ler:

En kikker ned og lurer på hvorfor dusjvannet er gult før det går opp for en at en har tisset på seg! :hakeslepp:

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

nei eg går ut av dusjen viss eg må tisse.

Skrevet
:Nikke:

Nei äsj! Det er liksom ikke greit i det heletatt bare fordi man står midt i sjamponeringen :overrasket: Fy, så kvalmt!

Unnskyld meg, men klarer du ikke å vente i fem minutter så har du värt tissatrengt leeeenge ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Unnskyld MEG men hvis du har uvi så tisser du på deg fortere enn du kan si HEJLP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...