Gå til innhold

Tisser du i dusjen da?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Min venn tisset i min venns dusj en vakker vinterdag.

Tisser du i dusjen?

Jeg tisser i dusjen når jeg har urinveisinfeksjon hvis jeg har glemt det først. Jeg hører rennende vann, også SPYYYYL. Slik fungerer kroppen vår. Hilsen Trond Viggo.

Jeg sa tisser du i djuse?

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

jepp, men bare i visse idioter sin ;D;D;D

Skrevet

Herregud, nei og æsj

Gjest BagLady
Skrevet

Nei, jeg tisser ikke i dusjen.

Men av og til dusjer jeg uten stomipose hjemme, og da kan det komme litt avføring av og til. Da vasker jeg det opp.

Skrevet

Tisser ikke i dusjen. Hadde jeg hatt badekar, ville jeg ikke ha tisset der heller.

Gjest Gjest
Skrevet

Nei. Husker at jeg gjorde det en gang som barn i en fellesdusj når vi var på ferie.. Men det var fordi jeg hadde glemt å tisse først - og da klarte jeg ikke å holde meg.

Men hva er stomipose?

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei.

Stomipose er posen på magen som bæsjen kommer i, eller såkalt utlagt tarm.

Gjest gjest1
Skrevet

I utgangspunktet nei, men jeg gidder ikke avbryte dusjinga hvis jeg må bråtisse midt i sjamponeringa, da lar jeg vannet renne.

Gjest Gjesta
Skrevet

Nope, dusjer ikke i tissen jeg.. Eller.. Ehh.. Men det er fordi jeg alltid tisser før jeg dusjer. -Jaja, dere skjønenner hva jeg mener.

Skrevet

Tissa i dusjen etter at jeg hadde født, ellers tror jeg ikke jeg hadde klart å tisse på mange uker. Men gjør det ikke "til vanlig".

Gjest Virvel
Skrevet
I utgangspunktet nei, men jeg gidder ikke avbryte dusjinga hvis jeg må bråtisse midt i sjamponeringa, da lar jeg vannet renne.

:Nikke:

Skrevet

hjemme hos oss blir gylden dusjing praktisert ofte

Gjest Gjest
Skrevet

Ja. Det blir jo skylt bort og havner i kloakken sammen med alt annet. Hva er problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...