datajente Skrevet 31. juli 2006 #1 Del Skrevet 31. juli 2006 Hei! Jeg begynner snart i ny jobb, og fikk arbeidskontrakten for en god stund tilbake. Nå har denne blitt borte i flyttelasset . Lurer på om et kolli har kommet bort i flyttingen. Hva gjør man da? Far foreslo å at jeg bare skulle be om en ny og satse på at de ikke endrer noe fra den orginale avtalen. Selv har jeg tenkt på å bare be om en kopi av den orginale som begge parter har underskrevet. Eventuelt kan jeg vel be om begge deler for å være sikker. Samtidig kvier jeg meg selvfølgelig for å virke som et rotehode fordi jeg har mistet den. Det er jo veldig uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. juli 2006 #2 Del Skrevet 31. juli 2006 Arbeidsgiver har jo en kopi. Kan du ikke kopiere den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
datajente Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 31. juli 2006 Arbeidsgiver har jo en kopi. Kan du ikke kopiere den? ← Ja, det er sant, det. Kanskje man bare kan spørre om en kopi som du sier. Burde jo være grei deal. Jeg er jo redd for strenge blikk etc. .. jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. juli 2006 #4 Del Skrevet 31. juli 2006 Du kan helt sikkert spørre om en kopi. Når jeg tenker meg om må jeg visst det jeg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå