Gå til innhold

Nummeret mitt står som uregistrert...

Anbefalte innlegg

Gjest Summertime
Skrevet

Jeg fant nettopp ut at mobiltelefonnummeret mitt står som uregistrert på telefonkatalogen.no og liknende sider. Det er det samme nummeret jeg har hatt i 7 år. Før har jeg søkt på det og så har navn og adresse kommet opp, det er jo også det mest praktiske i tilfelle noen vil ha tak i meg.

Hvorfor har det blitt sånn? Jeg er blitt kunde hos noextras.net for et år siden, er det noe de driver med? Har sendt dem en mail, men skulle gjerne ha funnet det ut så fort som mulig.

;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Det samme skjedde meg med meg for et par år siden. Jeg ringte dem og fikk høre at jeg hadde tatt kontakt med dem for en god stund siden for å si at jeg ikke ønsket å være registrert.. Og det stemte jo ikke.. De fikk ordnet det igjen på veldig kort tid.

Skrevet (endret)

Man kan velge selv hvorvidt man skal stå oppført i registere som f.eks Telefonkatalogen.no. Dette styrer teleoperatøren din, og du kan endre det dersom du selv ønsker det. :)

Endret av Superlammet
Skrevet

Det koster vel å stå i telefonkatalogen dersom man ikke er abonnent hos Telenor?

Jeg har registrert meg på telefonkatalogen og kan finnes der, men aner faktisk ikk eom de andre opplysningstjenestene har meg registrert. Har NetCom på mobilen (og Telenor hjemme som jeg tror står registrert på bare min manns navn).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...