Sarah Salamander :-) Skrevet 31. juli 2006 #1 Skrevet 31. juli 2006 Akkurat ferdig å lese Berlinerpoplene og Eremittkrepsen av Anne B Ragde. Simpelthen ELSKET dem!! Helt min type bok. Lett å lese. Ikke 100 forskjellige hovedpersoner å holde styr på. Ikke alt for dyp, men heller ikke sånn Bridget Jones fjas (jo all ære til Bridget, men er inni en periode der jeg ikke orker sånne type bøker) event. noe lettlest god krim....
Malama Skrevet 31. juli 2006 #2 Skrevet 31. juli 2006 Lettlest og litt "humoristisk" krim er "alfabetserien" av Sue Grafton. A for alibi, b for bedrag etc. Jeg liker ikke egentlig krim engang, men de bøkene liker jeg. (og det er ikke for nmange personer å forholde seg til, hovedpersonen går igjen fra bok til bok også. Ikke at det minner om Rage sine bøker akkurat da, men... det re lettlest krim i alle fall...
Gjest Bokgjest Skrevet 31. juli 2006 #3 Skrevet 31. juli 2006 "Snø vil falle over snø som har falt" av Levi Henriksen.
marsy Skrevet 31. juli 2006 #4 Skrevet 31. juli 2006 "balansekunst" er fantastisk fin av krim så vil jeg anbefale bøkene av Michael Connelly
Krista83 Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Jeg vil anbefale bøkene til Dan Browns bøker...
Sarah Salamander :-) Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 31. juli 2006 Jeg vil anbefale bøkene til Dan Browns bøker... ← Wow... har Dan Browns bøker skrevet bøker
Gjest Fruktfat Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 (endret) forresten synes jeg "siste sjanse" (antar at det er det den heter på norsk, jeg har den på svensk og da heter det sista chansen) av marian keyes var bra, det minnet meg litt om disse to fra ragde. Endret 31. juli 2006 av Fruktfat
Gjest Tweek Skrevet 31. juli 2006 #9 Skrevet 31. juli 2006 Prøv å les noe av paolo choelo (tror det stavers sånn, hehe!) han skrev alkymisten som er veldig kjent.. men du kan lese boka 11 minutter! den er veldig bra!
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 Jeg vil anbefale bøkene til Dan Browns bøker... Wow... har Dan Browns bøker skrevet bøker HA HA jeg ler. En knall vittig bok er "Does my bum look big in this?" av Arabella Weir. Men den er litt mer i Bridget J. sjangeren. Men jeg lo så jeg skreik da jeg leste den. (Også på toget...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå