Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå går det jo reklame for seriene som skal gå på TVNORGE til høsten...CSI og Lost kjenner vi jo,så det er jo bare å glede seg til..Rome,Invasion og Ghost Whisperer virker veldig spennende :) Hva mener dere?

Og vet dere om andre nye serier på de andre kanalene?

Nesten så jeg gleder meg til å krype under teppet med varm te i høstmørket og benke meg foran tv`n :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tv Norge har jo noen gullkorn som dukker opp innimellom :)

Når det gjelder Rome har jeg sett de 2 første episodene (lastet ned) og synes den var litt tung å følge med på...

I Invasjonspiller jo Eddie Cibrian en av hovedrollene. Han er jo kjempe kjekk da. (spilte Coel i Sunset Beach :sikle: ) hvis det ikke tar helt av og blir kjempe urealistisk kan dette bli bra tror jeg :)

Ghost Whisperer hm... Jennifer Love Hewitt er ikke akkurat min favoritt, men kommer sikkert til å se en episode eller to for å se om det er noe :ler:

Gjest Emera
Skrevet

Det skal mye til for at jeg skal bli fenget av en dramaserie, så jeg regner ikke med å se noe særlig på noen av dem.

Men jeg gleder meg til 71 grader Nord!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror ghost whisperer blir bra:) noen som vet hvilke dager de forskjellige seriene skal gå på?

hva skjer på tv2 og tv3?

Skrevet

Jeg gleder meg helt enormt til CSI: Las Vegas og fortsettelsen på sesongavslutningen. Klarer nesten ikke å vente!

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest
Skrevet

CSI og Lost er et must. Har sett litt på Ghost Whisperer, men den var ikke min greie.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gleder meg også :) Greys anatomy fortsetter vel utover høsten, bare synd det går samtidig som CSI :tristbla:

Tror TVN sine satsninger blir veldig bra, også kommer Heia Tufte og Farmen tilbake!

Skrevet

Jeg er ikke kjempeimponert. Liker ikke Lost, og hverken Rome, Invasion eller Ghost Whisperer virker veldig stas.

Men, men. Da har jeg ihvertfall ingen unnskyldnig for å ikke lese pensum... :forvirret:

Skrevet

Når begynner LOST?

Skrevet

svensk tv4 har begynt å sende den ghost whisper serien med jennifer love hewitt tror jeg.. ! syns jeg så det var den en dag jeg kikket på den kanalen..! nesten helt sikker på at det var det.. syns det så litt gøy ut men hvem vet..

Skrevet

jepp, ghost whisperer går på svensk tv4 sent på mandager :)

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Det venter jeg til høsten med ... Akkurat nå er det sommer og jeg har ikke viet TV mange minutter den siste tiden.

Akkurat nå er det absolutt beste å sitte her på terassen med laptopen min ... :) TV får være i fred for meg en måned til.

De eneste programmene jeg MÅ se til høsten er hage- og innredningsprogrammer.

Endret av Nicoline
Gjest Gjesta
Skrevet

Invasion og Ghost Whisperer kommer ihvertfall jeg til å følge med på. :)

Gjest BagLady
Skrevet

Jeg har hørt at Invasion skal være kjempespennende, men det gjenstår å se :)

Skrevet

Noen som vet hvilke dager/tidspunkter seriene skal sendes på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...