Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jammen ettersom jeg har skjønt så gjør de det vist de er tette.. Syns det er litt rart for de kunne vel prøvd å åpna de?

Men sannsynligheten for at de fjerner dem er vel ikke så stor den heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen ettersom jeg har skjønt så gjør de det vist de er tette.. Syns det er litt rart for de kunne vel prøvd å åpna de?

Men sannsynligheten for at de fjerner dem er vel ikke så stor den heller...

Ettersom jeg har forstått så forsøker de å få åpnet dem, spyler igjennom de eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg har forstått så forsøker de å få åpnet dem, spyler igjennom de eller noe?

Oki men hvis ikke det funker så fjerner de dem??

Har bare lest et eller annet om det et eller annet sted, men vet jo ikke helt da...

Jeg skal ha et eller annen sånn skylling også skjønner du, men jeg tror det er med kontrastveske. Det er vel kanskje for å se om det er tett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved nærmere ettertanke så tror jeg de spyler igjennom for å se om de er åpne ja... Jeg tror ikke de fjerner egglederne. Dessuten er ikke håpet ute, da er neste skritt IVF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet det altså. Men huff, jeg vil ikke ha ivf..

Eller altså jo, jeg vil jo det. Men jeg vil helst ikke..

Om du skjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner det, men veldig mange klarer heldigvis å bli gravide med IVF når ingenting annet fungerer :) Tror nok det er en tøff prosess, men det er en god mulighet å ha ihvertfall. Men nå må du ikke krisemaksimere og bekymre deg for mye, det kommer det ingenting godt ut av!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er som samboeren min du... Han også sier det alt kommer til å ordne seg..

Jeg på min side derimot tror de fjerner begge egglederdene på lap`n og bare sier sorry håpet er ute... Så ja, jeg er vel pessimist jeg... :sjenert:  ;)

Selfølgelig ordner det seg snuppa!! :tommelsmil:

Ja, jeg skjønner det, men veldig mange klarer heldigvis å bli gravide med IVF når ingenting annet fungerer :) Tror nok det er en tøff prosess, men det er en god mulighet å ha ihvertfall. Men nå må du ikke krisemaksimere og bekymre deg for mye, det kommer det ingenting godt ut av!

Veldig enig med Drua jeg! Det er dessverre altfor lett å krisemaksimere når man står midt oppi det, men vi andre vet at dette går fint! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da... Her var det masse triste tanker på sen kveldstid. :troest:

Jeg skjønner veldig godt at det er vanskelig, spesielt siden "alle andre" blir gravide så lett som bare det... Du føler det nok i alle fall sånn. Men vent med å deppe til de har sett hvordan ting ser ut - dette er jo muligheten til å fikse på ting sånn at dere også blir gravide. Synd at man må vente så lenge, men sånn er det bare i helsevesenet...

Jeg er ikke den største optimisten her på jord, men jeg føler på meg at det går bra, jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er nok som du sier at det er det værste. Føler liksom at når jeg har kommet meg over en kneik, så kommer det en ny smell også er det på`n igjen..

Men for all del, jeg unner alle å få det til. Men det er bare så himla urettferdig innimellom. ;)

Ellers sitter jeg på jobb 1 og dingler. Venter på tlf fra riksen :ler:

*etlitesnevavoptimist*

Resten av uken skal jeg på jobb 2.. det blir deilig med litt avveksling.

I kveld skal vi bake pepperkaker, kjøpte deig og former på ikea i går..

Tror det kan bli morsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...