Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Er på jobb 2, kjedelig å jobbe på en søndag. Men har noe som må bli ferdig. :)

:troest:

Ikke bra å jobbe på en søndag... men må man, så må man...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har visst litt mer å gjøre enn jeg trodde..

Må gå herfra klokken fire, får bare gjøre det jeg rekker så får de heller bli sure..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun pasientkoordinatoren sa at det hadde vært mye sykdom i det siste, så det kunne være en mulighet. Men hun ville jo ikke love noe..

Så jeg håper og håper.. :)

Hovedsaken er jo at jeg skal inn og få hjelp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig nydelig baby Arwen!! Jeg ble helt facinert av bildet og satt og viste det til guttene på jobben til og med :ler:

:ler: det er morsomt med bilder man skjønner noe av. Snart kan sikkert Grace gå på 3D også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: det er morsomt med bilder man skjønner noe av. Snart kan sikkert Grace gå på 3D også ;)

Åhh det var koselig sagt....

Jeg håper, jeg håper..

Har en følelse som sier meg at det ikke blir sånn desverre.

Men det vikstigste nå er å få vite hvordan det ligger an, også heller se an derfra. ;)

Men når det er sagt så var hun nydelig.. Og jeg digger navnet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er vel litt tidlig å gi opp enda. Men skjønner ikke hvordan vi skal klare dette mye lengre.. Akkurat nå virker det jo som evigheter bare til lap`n..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om jeg ikke aner hvordan dere har det så forstår jeg frustrasjonen (til en viss grad hvertfall)

Men evig optimist som jeg er så er jeg helt sikker på at det ordner seg for dere til slutt også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er som samboeren min du... Han også sier det alt kommer til å ordne seg..

Jeg på min side derimot tror de fjerner begge egglederdene på lap`n og bare sier sorry håpet er ute... Så ja, jeg er vel pessimist jeg... :sjenert:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...