Ephemera Skrevet 3. desember 2006 #1761 Del Skrevet 3. desember 2006 Er på jobb 2, kjedelig å jobbe på en søndag. Men har noe som må bli ferdig. ← Ikke bra å jobbe på en søndag... men må man, så må man... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2006 #1762 Del Skrevet 3. desember 2006 Du får trøste deg med at jeg også er på jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #1763 Del Skrevet 3. desember 2006 Har visst litt mer å gjøre enn jeg trodde.. Må gå herfra klokken fire, får bare gjøre det jeg rekker så får de heller bli sure.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #1764 Del Skrevet 3. desember 2006 Da løper jeg videre til konsert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1765 Del Skrevet 4. desember 2006 Ingen telefon fra Riksen i dag heller... Kan det ikke være noen som avbestiller da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. desember 2006 #1766 Del Skrevet 4. desember 2006 :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2006 #1767 Del Skrevet 4. desember 2006 Du får håpe at noen blir syke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1768 Del Skrevet 4. desember 2006 Hun pasientkoordinatoren sa at det hadde vært mye sykdom i det siste, så det kunne være en mulighet. Men hun ville jo ikke love noe.. Så jeg håper og håper.. Hovedsaken er jo at jeg skal inn og få hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. desember 2006 #1769 Del Skrevet 4. desember 2006 Se i dagboka til Arwen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. desember 2006 #1770 Del Skrevet 4. desember 2006 Se i dagboka til Arwen! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. desember 2006 #1771 Del Skrevet 4. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2006 #1772 Del Skrevet 4. desember 2006 Utrolig nydelig baby Arwen!! Jeg ble helt facinert av bildet og satt og viste det til guttene på jobben til og med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. desember 2006 #1773 Del Skrevet 4. desember 2006 Utrolig nydelig baby Arwen!! Jeg ble helt facinert av bildet og satt og viste det til guttene på jobben til og med ← det er morsomt med bilder man skjønner noe av. Snart kan sikkert Grace gå på 3D også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1774 Del Skrevet 4. desember 2006 det er morsomt med bilder man skjønner noe av. Snart kan sikkert Grace gå på 3D også ← Åhh det var koselig sagt.... Jeg håper, jeg håper.. Har en følelse som sier meg at det ikke blir sånn desverre. Men det vikstigste nå er å få vite hvordan det ligger an, også heller se an derfra. Men når det er sagt så var hun nydelig.. Og jeg digger navnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. desember 2006 #1775 Del Skrevet 4. desember 2006 Takk og jeg har akkurat sett noen som har prøvd i mange år bli gravide så ikke gi opp håpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1776 Del Skrevet 4. desember 2006 Neida, er vel litt tidlig å gi opp enda. Men skjønner ikke hvordan vi skal klare dette mye lengre.. Akkurat nå virker det jo som evigheter bare til lap`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. desember 2006 #1777 Del Skrevet 4. desember 2006 kan bare si som pappan min alltid sier: alt går. Dessuten ordner det seg jo for snille jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1778 Del Skrevet 4. desember 2006 Er nok en lur fyr han faren din Det går nok fint, må bare ha litt tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 4. desember 2006 #1779 Del Skrevet 4. desember 2006 Selv om jeg ikke aner hvordan dere har det så forstår jeg frustrasjonen (til en viss grad hvertfall) Men evig optimist som jeg er så er jeg helt sikker på at det ordner seg for dere til slutt også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1780 Del Skrevet 4. desember 2006 Du er som samboeren min du... Han også sier det alt kommer til å ordne seg.. Jeg på min side derimot tror de fjerner begge egglederdene på lap`n og bare sier sorry håpet er ute... Så ja, jeg er vel pessimist jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg