Ephemera Skrevet 8. november 2006 #1441 Del Skrevet 8. november 2006 Å nei...? Dere også... Jeg skal jo på verksted med min imorgen og sambo har nettopp hatt sin på service til 10.000... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. november 2006 Forfatter #1442 Del Skrevet 8. november 2006 Ser ikke ut som det er så ille likevel, men jeg får jo selvfølgelig skylda for dette. Enda jeg har sagt det lenge at det er noe galt med bilen. Teite mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. november 2006 #1443 Del Skrevet 8. november 2006 Hvorfor i alle dager får du skylda...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. november 2006 Forfatter #1444 Del Skrevet 8. november 2006 Hvorfor i alle dager får du skylda...? :klø: ← Har ikke sjekket oljen.. Endelig hjemme nå, sliiiten....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 8. november 2006 #1445 Del Skrevet 8. november 2006 *fnis* Men ærlig talt - er det meningen at vi skal drive og sjekke oljen også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. november 2006 Forfatter #1446 Del Skrevet 9. november 2006 *fnis* Men ærlig talt - er det meningen at vi skal drive og sjekke oljen også da... ← Jeg husker knapt at biler må ha bensin for å fungere, hvordan kan de da forvente at jeg sjekker oljen???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. november 2006 Forfatter #1447 Del Skrevet 9. november 2006 Bare tuller altså, jeg pleier å være flink til å fikse å ordne med biler. Men jeg har nok vært litt sløv i det siste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #1448 Del Skrevet 9. november 2006 Britney skal skilles, jeg er sjokkert... NOT! ← Forøvrig så er begge bilene våre "ødelagt" Sambo fikk trøbbel med sin i går, ringte verkstedet i dag men fikk ikke time før i morgen. Så han kom og hentet min bil, men etter å ha kjørt den litt så gikk den vest også.. Vet ikke hva som er med hans, men på min kan det hende hele motoren har gått til hel.... Huff. ← hehe, olje ja... det burde man sjekke Kanskje jeg burde sjekke selv snart også, det har jeg visst glemt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. november 2006 Forfatter #1449 Del Skrevet 9. november 2006 Måtte ta t-banen til jobb i dag Huff fæle greier, men ikke nok med det. Jeg må ta banen til et kurs jeg skal på etterpå..... To ganger på en dag, faktisk kanskje tre om ingen henter meg når jeg skal hjem. stakkars meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #1450 Del Skrevet 9. november 2006 Ja stakkars deg! Jeg kjenner følelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #1451 Del Skrevet 9. november 2006 Dakkar, lille Gracen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. november 2006 Forfatter #1452 Del Skrevet 9. november 2006 Hjemme fra trening.. Sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. november 2006 Forfatter #1453 Del Skrevet 9. november 2006 Fint om alle kjente og ukjente stemmer her Det går ann å stemme på flere lag så ikke nøl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. november 2006 #1454 Del Skrevet 10. november 2006 Da har jeg stemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. november 2006 #1455 Del Skrevet 10. november 2006 Skal du forresten bli med på årets KG-happening: Viktor&Rolf for HM kl. 00.01 på søndag (dvs. natt til mandag)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. november 2006 Forfatter #1456 Del Skrevet 10. november 2006 Jepp, men jeg er stein blakk. Så jeg skal bare være tilskuer.. Huff blir slitsom helg dette her, skal opptre på konsert i fag og har oppdrag på fotballkamp i morgen og på søndag.. Ugh. Men, godnyhet! : Har sjekket med riksen og henvisning er hvertfall motatt i dag. De har ikke satt opp time og sånn enda, men godt å vite den er motatt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. november 2006 #1457 Del Skrevet 10. november 2006 Så bra Da krysser vi fingrene for at det går fort! Når det gjelder H&M så går det jo an å opprette faktura hvis du vil shoppe? Og det er jo også lønn snart Jeg lider valgets kval her nå. Har funnet ut at de har 2 stk. beige trenchcoater i den str. jeg skal ha på H&M på Trondheim Torg. Også jeg som lot være å kjøre innom der igår fordi jeg var 100 % sikker på at det var tomt. De kunne ikke legge av, så i tilfelle må jeg hive meg i bilen. Eller skal jeg ta sjansen og vente til søndag? Skal uansett ha den i sort også. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 10. november 2006 #1458 Del Skrevet 10. november 2006 Hvordan blir det forresten med bilen din? Er motoren ødelagt fordi du ikke hadde fylt olje? Hva skal du i såfall gjøre? Jeg skal jammen sjekke oljen på bilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. november 2006 #1459 Del Skrevet 11. november 2006 Hvor er du i hele dag da? Skikkelig dødt på KG idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 11. november 2006 #1460 Del Skrevet 11. november 2006 Jo... forresten... Hadde glemt at du var så opptatt denne helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg