Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Er en på SG som skrev at jeg kunne foretatt det på Volvat så vi skal sjekke opp litt i kveld. Skal få litt hjelp av sambo så får vi se hva vi kommer fram til:)

Glemte lunsjen i stad så jeg spiser nåe en ost og skinke salat fra 7 eleven...

Usj, den var ikke akkurat kjempegod. Men alt går vel ned når man er sulten :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det positive på sin side er at jeg fikk henvisning til Riksen og ikke til Ullevål.

Han sa Ullevål først men da nektet jeg plent!

Hva er galt med Ullevål da? :klø: (det var der jeg var...)

Uansett, veldig bra at du fikk henvisning :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel egentlig ikke noe galt med de, kjenner bare noen som har hatt litt dårlig erfaring der i forhold til svangerskap osv.

Og jeg ønsker jo å føde ved Riksen om jeg blir gravid, så er kanskje greit å få alt på samme sted.. :)

Og det siste er vel at alle barna jeg gikk i barnehage med som hadde utover navel var født på Ullevål, og det har satt sitt spor ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler forresten er påtrengende behov for å fortelle at jeg har innovernavle :ler:

Det kan vel forresten hende at den begynner å strutte ut snart nå, men... Da er det ihvertfall noe som går tilbake etter fødselen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler forresten er påtrengende behov for å fortelle at jeg har innovernavle  :ler:

Tenk hvis jeg hadde hatt utovernavle nå da?

Skamme dere!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke...

Men må innrømme at akkurat det der har hengt igjen siden barnehagen så jeg har nok spurt noen flammer opp gjennom årene om de har innover eller utover og det har skapt mye latter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har innovernavle jeg også da. :tommel:

Husker det var ei i klassen min som hadde utover, hun ble litt uglesett i dusjen på barneskolen stakkars. Er ikke noe man kan noe for selv. Jeg tror faktisk ikke at Ullevål kan noe for det heller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har snakket Volvat, de utfører visst inngrepet der, men det var en kostnad på 26000,-

Men så tittet jeg her , og hvis man går videre fra denne siden til den grønne haken i hjørnet så står jo dette:

Helseregionene

(Hele landet)

Volvat Medisinske Senter i Oslo har inngått avtale med helseregionene.

Avtalen innebærer at du som pasient kan henvises til Volvat og kun betale offentlig egenandel.

Jeg skjønner ikke en dritt jeg..

Egenandelen kan vel ikke være på 26000,-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke, men jeg tror kanskje det der handler om kjøp av helsetjenester. Sånn at sykehuset kan henvise deg til Volvat for å foreta inngrepet der hvis du blir stående lenge på venteliste på sykehuset - og at du da slipper å betale noe (dvs. at sykehuset må betale den egenandelen for deg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja,,,,

det var jo egentlig veldig logisk hvis jeg hadde tenkt meg om...

Men ja ja, ser ut som det blir 3-5 mndrs ventetid da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg vet ikke... så jeg ville spurt på Volvat hva det der betyr, så du er helt sikker.

I tilfelle så har du valget da, om du vil vente eller betale. Men det er dyrt å betale 26.000 kr. for det da! Så jeg ser nok for meg at jeg ville ventet til jeg fikk gjort det gratis... selv om jeg sikkert hadde vært så innmari lei av å vente og vente... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...