Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Har funnet ut at det ikke er ventetid på lap på riksen bortesett fra å få det til å stemme med syklusen...

Er fryktelig spent på hva som står i brevet fra legen...

Håper det kommer på tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hva slags kamper er det dere ser? Eller samboeren din ser? NHL...? *skjønneringenting*...

Det er koselig å sove på sofan :) Men jeg tror egentlig ikke at jeg hadde orket det om natta da... ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags kamper er det dere ser? Eller samboeren din ser? NHL...? *skjønneringenting*...

Det er koselig å sove på sofan :) Men jeg tror egentlig ikke at jeg hadde orket det om natta da... ;)

NHL er National Hockey Leauge i Canada og Usa..

Skjønner du mere da? :)

Nå er det innebandykamp... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hun damen sa at jeg kanskje ville få henvisning til lapraskopi (?) på riksen??

:overrasket:  Hjelp.

Jeg vet om ei som har vært på det en gang (i forbindelse med barnløshet), og skal en gang til. Ikke farlig i det hele tatt! :) Det er egentlig helt utrolig at de kan gjøre sånt og finne ut så masse rart.

Det eneste er at du kan bli litt ør av narkosen, men det gjelder jo ved alle inngrep som skjer ved narkose.

Søsteren min var gjennom akkurat det samme når de skulle fjerne en cyste på livmora. Hun ble lagt inn kl. 9 og ut kl. 15. Hun hadde litt vondt i magen, men fikk smertestillende de første dagene.

Nå er det vel snart et år siden du sluttet med p-sprøyta? :) Det er jo positivt. Kanskje det blir lettere å bli gravid nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er over et år siden jeg sluttet med den:)

Skal ringe til legen i morgen. *håper han har telefontid*

Fikk jo mensen på fredag og det passer ypperlig i syklusen å få en lap nå med en gang, men må høre om det er mulig osv.

Skal visst gå an å få tatt det på Volvat så det er kanskje en liten sjans for at det går.. Får se i morgen...

Forøvrig så har vi vært på Volvat i dag, med sambo, han ødela ryggen i kampen og måtte dit å få medisiner..

Så han sover på sofaen og har vondt og jeg skal da legge meg alene på soverommet..

(og sikkert derfor jeg ikke har lagt meg enda... ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fikk du lap?  :hoppe:

Spennende  :klem:

Uffda, stakkars samboeren din, håper det går bedre med han nå! :kose:

:kys_2:

Venter spent på å høre om du får lap, jeg også.

Og god bedring til samboeren din! (Sport er farlig...)

Får lap men med ventetid på 3-5 mnd...

Føler meg som et stort spørsmålstegn etter å ha snakket med legen.

Er egentlig litt på kanten til sint for jeg føler meg så uproffesjonellt behandlet..

Og attpåtil så snakket jeg med en kollega som vet om at vi sliter, og hun mente jeg måtte smøre meg med tålmodighet!

Hvis et jæ.... menneske til ber meg om å være tålmodig nå, så klikker det totalt for meg!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det positive på sin side er at jeg fikk henvisning til Riksen og ikke til Ullevål.

Han sa Ullevål først men da nektet jeg plent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...