Grace Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1241 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tror nok kanskje jeg går litt før tiden i dag. Skal på trening igjen i dag pga konkurransen i morgen.. For å si det mildt så er jeg dritt lei den j... musikal musikken nå... Skal bli godt å få det overstått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1242 Del Skrevet 27. oktober 2006 Spiste tre skiver nøttebrød til lunsj og når er den forferdelige halsbrannen tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 27. oktober 2006 #1243 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei Grace. til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1244 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hjeeeemmmmmmmmm!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. oktober 2006 #1245 Del Skrevet 27. oktober 2006 Sjokoladekake, sjokoladekake, sjokoladekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #1246 Del Skrevet 27. oktober 2006 Sjokoladekake, sjokoladekake, sjokoladekake ← *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1247 Del Skrevet 27. oktober 2006 Sjokoladekake, sjokoladekake, sjokoladekake ← *knis* ← slemme er dere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. oktober 2006 #1248 Del Skrevet 27. oktober 2006 Og imorgen skal vi bake gulrotkake!! Og til rypemiddagen imorgen skal vi ha hjemmelaget karamellpudding! :hoppe: Gjett om det blir rester til meg i neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1249 Del Skrevet 28. oktober 2006 Showet er gjennomført og det så supert bra!!!!!!!!!! Gikk kjempebra så nå er jeg storfornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. oktober 2006 #1250 Del Skrevet 28. oktober 2006 Så bra!! :-D Da er det bare å sette seg på flyet til Trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 28. oktober 2006 #1251 Del Skrevet 28. oktober 2006 Tusen takk for meldingen! Litt oppdatering i min dagbok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1252 Del Skrevet 28. oktober 2006 Da er det bare å sette seg på flyet til Trondheim! ← Jeg er faltisk typen som kunne funnet på å komme også.. Kanskje ikke akkurat på så kort varsel, men jeg er ikke vond å be ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. oktober 2006 #1253 Del Skrevet 28. oktober 2006 Grattis med bra gjennomføring! Håper du har en super lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. oktober 2006 #1254 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er faltisk typen som kunne funnet på å komme også.. Kanskje ikke akkurat på så kort varsel, men jeg er ikke vond å be ellers ← Sambo etterlyste deg faktisk på festen igår! Han sa "Skulle ikke jeg få ei drilljente i bursdagsgave??" Så jeg måtte jo si at jeg hadde invitert deg og at du forhåpentligvis var på vei oppover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1255 Del Skrevet 29. oktober 2006 Skulle bake brownies i kveld på grunn av dette kakepratet som har vært her de siste dagene.. Svingte i stand på kjøkkenet nå og oppdaget plutselig at jeg ikke hadde egg. så da ble det ikke kake i dag heller. Er i sutrehumør i kveld.. Irriterer meg at det ikke kom svar fra Volvat forrige uke, burde ligge i postkassa denne uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2006 #1256 Del Skrevet 29. oktober 2006 Slltid kjipt å oppdage at man mangler det man trenger til å bake Volvat har ikke svart fordi de vet at svarene ikke trengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. oktober 2006 #1257 Del Skrevet 29. oktober 2006 Huff da... Føler meg litt skyldig... Trege Volvat da! Regner med du skal ringe dem imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1258 Del Skrevet 29. oktober 2006 Slltid kjipt å oppdage at man mangler det man trenger til å bake Volvat har ikke svart fordi de vet at svarene ikke trengs ← Ja det hadde vært fint men tviler på det desverre.. Men men får se hva som kommer når det kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1259 Del Skrevet 29. oktober 2006 Huff da... Føler meg litt skyldig... Trege Volvat da! Regner med du skal ringe dem imorgen? ← Det burde du!! Neida.. Bare tuller jeg.. Har vaniljeis med sjokaldebiter som erstatning så det går nok bra. Tror ikke jeg ringer Volvat, hun sekretæren er så dust så jeg orker ikke.. Brevet burde jo komme denne uken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1260 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg blir gal av halsbrann!!!!!!!!!!!! Har drukket melk nå... Håper det hjelper. forsøkte å finne love harts men er vel en annen her i huset som har spist den opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg