Grace Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #1221 Del Skrevet 26. oktober 2006 Bare en liten oppmuntring; jeg hadde positive tester to dager på rad på EL-test da jeg ble gravid. Første dagen var streken like sterk som kontrollstreken, og dagen etter var den sterkere. Så det går an! Ikke for å gi falske forhåpninger, men bare for å si at det er mulig! Lykke til! Og lykke til med å tenke på noe annet frem til IKM.... ← Hadde du?? Ojj, så spennende... Går det bra med deg og småttisen?? Tenke på noe annet fram til Ik ja, Skal opptre i en konkurranse på lørdag så fram til det blir det vel stort sett bare dansetrinn og sånn i hodet. Men etter det kommer jeg vel ikke til å tenke på noe annet... Har forøvrig ikke fått svar fra Riksen enda, svaret burde vel komme snart syns jeg... Kanskje det tar litt ekstra tid siden vi egentlig ikke hadde time den dagen.. Viktigste er vel å få svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. oktober 2006 #1222 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvordan går det med formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #1223 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fortsatt uggen, skal hjem og sove kl 14.. Så du spm mitt på forrige side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #1224 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har sendt en sms til Lillesky for å høre hvordan det er med henne(dem), men har ikke fått svar enda... De er kanskje på sykehuset enda, og da får hun vel ikke bruke mobilen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. oktober 2006 #1225 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ephemera: Husker du om det var Platekompaniet som hadde tilbud på Sex og Singelliv skoboksen?? ← Ja, det stemmer! http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=NO1110566 Men nå har de satt opp prisen litt, ser jeg. Tror den kostet 499,- for litt siden. Men ordinær pris mener jeg var 998,- så det er jo fortsatt ganske billig. Hva gjør forresten Lillesky på sykehuset? Er hun på UL? Har ikke fått med meg det, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #1226 Del Skrevet 26. oktober 2006 Nei hun er jo ikke gravid en gang. Hun har en nær som blir operert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. oktober 2006 #1227 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja, herregud, jeg håpet jeg skulle rekke å slette innlegget før du svarte nå! For jeg vet da at hun ikke er gravid! Nå blandet jeg litt sammen her... Ammetåke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #1228 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja, herregud, jeg håpet jeg skulle rekke å slette innlegget før du svarte nå! For jeg vet da at hun ikke er gravid! Nå blandet jeg litt sammen her... Ammetåke ← Sånn skjer, du blandet sikkert henne med Arwen tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. oktober 2006 #1229 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sånn skjer, du blandet sikkert henne med Arwen tenker jeg:) ← Og i så fall ville du ikke vært den første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. oktober 2006 #1230 Del Skrevet 26. oktober 2006 Sånn skjer, du blandet sikkert henne med Arwen tenker jeg:) ← Ja, det er det jeg tror jeg gjorde! Selv om jeg vet at Arwen ikke er på UL idag, men det er derimot Anerikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #1231 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har blitt med på et lite eksperiment på SG, morsomme greier.. Men når jeg var der inne kan jeg faktisk relatere litt til det nye brukere her på KG sier, om at det er litt vanskelig å være ny på en måte.. Var rart å være på et forum uten å ha noen venner der.. Men, jeg har fått en venn der nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #1232 Del Skrevet 26. oktober 2006 NÅ, har nervene for showet på lørdag kommet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #1233 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 26. oktober 2006 #1234 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #1235 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hadde forresten ikke kommet noe svar fra Riksen i dag heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2006 #1236 Del Skrevet 26. oktober 2006 Så trege de er da Men vi krysser fingrene for at du ikke trenger å få vite svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1237 Del Skrevet 27. oktober 2006 Var forresten på trening i går, enda en der som er gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. oktober 2006 #1238 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hele drillingslaget ditt får jo store mager etter hvert (og jada - du også ) Hvordan skal det bli seende ut da... ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1239 Del Skrevet 27. oktober 2006 Begge de to nå er fra korpset da.. Så det går bra... Er på jobb 2 i dag... Kjeder meg egentlig litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. oktober 2006 #1240 Del Skrevet 27. oktober 2006 Åja... da så Jobb 2, ja... Utrolig nok så greier jeg fremdeles å holde oversikten på hva som er jobb 1 og jobb 2 Jobb er jo litt kjedelig egentlig... Det er godt å være hjemme! Men jeg skulle hatt mere penger til shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg