Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Bare en liten oppmuntring; jeg hadde positive tester to dager på rad på EL-test da jeg ble gravid. Første dagen var streken like sterk som kontrollstreken, og dagen etter var den sterkere. Så det går an!

Ikke for å gi falske forhåpninger, men bare for å si at det er mulig! Lykke til! Og lykke til med å tenke på noe annet frem til IKM....

Hadde du?? Ojj, så spennende...

Går det bra med deg og småttisen?? :)

Tenke på noe annet fram til Ik ja, :ler:

Skal opptre i en konkurranse på lørdag så fram til det blir det vel stort sett bare dansetrinn og sånn i hodet. Men etter det kommer jeg vel ikke til å tenke på noe annet...

Har forøvrig ikke fått svar fra Riksen enda, svaret burde vel komme snart syns jeg... Kanskje det tar litt ekstra tid siden vi egentlig ikke hadde time den dagen..

Viktigste er vel å få svar... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sendt en sms til Lillesky for å høre hvordan det er med henne(dem), men har ikke fått svar enda... :) De er kanskje på sykehuset enda, og da får hun vel ikke bruke mobilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera: Husker du om det var Platekompaniet som hadde tilbud på Sex og Singelliv skoboksen??

Ja, det stemmer!

http://www.platekompaniet.no/dvdproduct.asp?id=NO1110566

Men nå har de satt opp prisen litt, ser jeg. Tror den kostet 499,- for litt siden. Men ordinær pris mener jeg var 998,- så det er jo fortsatt ganske billig.

Hva gjør forresten Lillesky på sykehuset? Er hun på UL? Har ikke fått med meg det, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, herregud, jeg håpet jeg skulle rekke å slette innlegget før du svarte nå! For jeg vet da at hun ikke er gravid! Nå blandet jeg litt sammen her... Ammetåke :klaske:

:riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud, jeg håpet jeg skulle rekke å slette innlegget før du svarte nå! For jeg vet da at hun ikke er gravid! Nå blandet jeg litt sammen her... Ammetåke  :klaske:

:riste:

:ler: Sånn skjer, du blandet sikkert henne med Arwen tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Sånn skjer, du blandet sikkert henne med Arwen tenker jeg:)

Ja, det er det jeg tror jeg gjorde! Selv om jeg vet at Arwen ikke er på UL idag, men det er derimot Anerikke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt med på et lite eksperiment på SG, morsomme greier..

Men når jeg var der inne kan jeg faktisk relatere litt til det nye brukere her på KG sier, om at det er litt vanskelig å være ny på en måte..

Var rart å være på et forum uten å ha noen venner der..

Men, jeg har fått en venn der nå da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Åja... da så :)

Jobb 2, ja... Utrolig nok så greier jeg fremdeles å holde oversikten på hva som er jobb 1 og jobb 2 :) Jobb er jo litt kjedelig egentlig... Det er godt å være hjemme! Men jeg skulle hatt mere penger til shopping :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...