Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjekket det kinesiske fødselskartet i stad og der stemmer det ikke med spådommen til Madame Zartazska eller hva hun het, så jeg har nesten litt mer tro på neste mnd... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp de da vel??? :)

Trenger 2 jobber jeg også! :sur: Masse fine babyklær der også... og en grå bolero som jeg også har lyst på...

*selger bilen* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sambo har sovnet før ti/ eller i ti tiden nå for tredje kvelden på rad..

Kjeder meg grenseløst når han bare sover...

Også har jeg 100 ting jeg skulle gjort som jeg ikke får gjort på egen hånd og når han sover så blir det ikke noe av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ikke de støvlettene da. Sambo sa det var horestøvletter og at jeg ikke fikk lov å kjøpe dem... :legrine: Han sa faktisk at han var litt sjokkert over at jeg vurderte det... Men jeg kjøpte denne Bolero og 4 kjempesøte pyjamaser til Ephelille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ser nesten alle de gravide på KG skriver om mye halsbrann.

Jeg har hatt halsbrann i lang lang tid..

Lurer på hvordan det blir om jeg blir gravid noen gang... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Må kjøpe flere el tester først.

Så da spørs det nok om jeg ikke vnter og ser på IKM isteden... :)

Føler ingenting i magen men vet ikke om jeg hadde gjort det uansett..

Elelr altså jeg vet at det bare er en liten liten greie inni der, men tror vel kanskje jeg ville følt noe på kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten oppmuntring; jeg hadde positive tester to dager på rad på EL-test da jeg ble gravid. Første dagen var streken like sterk som kontrollstreken, og dagen etter var den sterkere. Så det går an!

Ikke for å gi falske forhåpninger, men bare for å si at det er mulig! Lykke til! Og lykke til med å tenke på noe annet frem til IKM....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...