Grace Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #1121 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har vært på trening.. Og der var selvfølgelig ex`n til sambo. Med kul på magen.......... Orker ikke mer.. Det her er så urettferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 19. oktober 2006 #1122 Del Skrevet 19. oktober 2006 :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #1123 Del Skrevet 19. oktober 2006 Typisk nå når alt har vært greit å takle liksom, så er jeg tilbake på det stadiet hvor jeg bare gråter og gråter og gråter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #1124 Del Skrevet 19. oktober 2006 Hva med sambo da? er han der og støtter deg eller sitter du med sorgen alene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 19. oktober 2006 #1125 Del Skrevet 19. oktober 2006 Stakkars Grace'en vår :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. oktober 2006 #1126 Del Skrevet 19. oktober 2006 Av og til er alt bare dritt altså! Da hjelper det litt med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. oktober 2006 #1127 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1128 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hva med sambo da? er han der og støtter deg eller sitter du med sorgen alene? ← Vet ikke helt jeg, han var ved godt mot først i går da jeg fortalte det og sa at ikke tenk på det vi skal få det til osv. Men så ble det den krangelen ut av det så nå snakker vi ikke med hverandre. Begynner å føle at vi kommer til å gå fra hverandre pga dette om ting ikke endrer seg snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #1129 Del Skrevet 20. oktober 2006 Men Gracejenta da!! Dere må ikke la dette ødelegge for dere Sett dere ned og snakk om det! Det er vel ingen grunn til å krangle om dette? Kanskje dere ser hverandre litt lite for tiden? Hva med å kutte ned på jobbinga en liten periode til dere får tilbake forholdet deres? Jeg innbiller meg at dere ser hverandre lite og når dere først gjør det er det barneproduksjon som står på tapeten, ikke kvalitetstid og det er jo ikke bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1130 Del Skrevet 20. oktober 2006 Kan ikke jobbe mindre... Har forsøkt å snakke med han, men han mener jeg oppfører meg dårlig. Prøvde å forklare han ting nå, men han er sint og vil ikke sankke med meg fordi jeg oppfører meg så dårlig. jeg skjønner jo at han tenker på at om han hadde vært sammen exen eller en annen jente så kunne han fått barn helt sikkert.. det er en naturlig tanke det vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. oktober 2006 #1131 Del Skrevet 20. oktober 2006 Grace da... Jeg tror ikke samboeren din tenker sånn! Snakker han mye om at han har lyst på barn da? Jeg tror uansett det er deg han vil ha det barnet sammen med og ikke eksen sin! Og dessuten har jo han problemer med svømmerne sine? Jeg mener som Vampyra at dere for det første må sette dere ned og snakke ordentlig om dette. Og da mener jeg å sette dere ned - i sofan f.eks. - og ingen av dere skal gå derfra og smelle dører eller noen ting. En voksen samtale der begge lytter til det den andre har å si. Så forteller du ham hvor utrolig lei deg du er, at det er medisinene du får som gjør at du oppfører deg håpløst, si at du føler at det er din skyld at dere ikke har fått til å bli gravide ennå, men at "problemet" ligger hos dere begge - frem til de finner en løsning! Og en løsning skal det bli! Derfor må dere ikke la dette ødelegge mellom dere! Det er overhodet ikke uvanlig å prøve et års tid uten at noe er galt heller, og dere kommer til å bli gravide enten helt på egen hånd eller med litt hjelp. Jeg er også enig i at du burde jobbe litt mindre og tilbringe litt mere tid med samboeren din. Gjøre koselige ting sammen. Snakke mere sammen. Bare være sammen. Må du virkelig jobbe så mye? :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1132 Del Skrevet 20. oktober 2006 Ja jeg må jobbe så mye.. Det får jeg ikke gjort noe med.. Ikke akkurat nå hvertfall. Har sikkert glemt å skrive det i dagboken, men når jeg var hos legen så sa hun at svømmerene egentlig var ganske bra. Så det ikke skulle være det store problemet. Så da er det meg det står på da... Har forsøkt å få tak i han nå, har sendt mail og sendt sms hvor jeg har sagt unnskyld. Men får ikke svar. Han skal ut med jobben i dag så jeg ser nok ikke noe til han før i natt. om ikke han svarer etterpå da.. Han vil veldig gjerne ha barn, det vet jeg. Så det er vanskelig å vite om vi kan fortsette det her eller ikke. Takk for at dere er så snille å skriver, har blitt den store sutreboken dette her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. oktober 2006 #1133 Del Skrevet 20. oktober 2006 Her er det lov å sutre, vet du - også skal vi trøste deg så godt vi kan! Jeg er som regel på msn også, men ikke i går kveld når du prøvde å skrive til meg... Så på Etaten på TV da og du hadde logget deg av når jeg så at du hadde skrevet. Litt dårlig gjort av samboeren din og ikke svare deg nå da... spesielt hvis han ikke har tenkt å gi lyd fra seg før han kommer hjem i natt Da hadde jeg klikket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1134 Del Skrevet 20. oktober 2006 Sednte melding nå for jeg skulle egentlig hente bilen hans etterpå, for å ta med den hjem og hente han i kveld... Men når jeg spurte om jeg skulle hente den fikk jeg til svar at han trodde ikke det?? Håpløst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. oktober 2006 #1135 Del Skrevet 20. oktober 2006 Det er deg han vil ha barn med, ikke eksen - han er da ikke sammen med henne. Skjønner at dette er vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. oktober 2006 #1136 Del Skrevet 20. oktober 2006 Uff,er ikke lett dette her,Grace Nå kjenner ikke jeg samboeren din,men jeg kan ikke tenke meg at han tenker på eksen. Det er jo deg han er sammen med og vil ha barn med. Jeg kan ofte tenke at det er trist at jeg ikke har blitt gravid ennå,men jeg ha aldri,aldri tenkt tanken på at kanskje eksen min(eller en annen gutt) kunne gjort meg gravid. Det spiller absolutt ingen rolle hvem det er sin "feil" at dere ikke får det til. Håper dere får snakket sammen før han drar ut i kveld. Dette ordner seg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1137 Del Skrevet 20. oktober 2006 Kjørte sambo dit han skulle i stad, så det er litt bedre nå... Men det er fortsatt litt sårt at hun skal ha barn.. Ser på skal vi danse og koser meg under dyna.. Kristian er sjef altså.. Kult!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. oktober 2006 #1138 Del Skrevet 20. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. oktober 2006 #1139 Del Skrevet 20. oktober 2006 Fint at ting føles bedre og at du og sambo er på talefot igjen! Du kommer over det der, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #1140 Del Skrevet 20. oktober 2006 Nå får jeg søte klissete sms fra en halvfull sambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg