Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Grace skrev:
Åhh det var så koselig altså...

Må ikke bli så lenge til neste gang... :)

Kjempekoselig :Nikke:

Hvis du ikke trenger selskapskjole må du holde deg unna Oasis. Fant skikkelig mange fine der (desverre :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grace skrev:
Gikk innom Floyd i stad på vei hjem og fant den vanvittig fine selskapskjolen..

Får den ikke ut av hode..

Men for det første så har jeg ingen venner som skal gifte seg i nærmeste framtid, og den kostet 3000 kr så jeg kan ikke akkurat kjøpe den bare for å ha den liksom...

Hvorfor har jeg bare sånne teite venner som ikke skal gifte seg enda??

Og de jeg kjenner som gifter seg de er ikke nære nok venner til at jeg blir bedt...

Har aldri vært i et ordentlig bryllup jeg..

Var i et til kaffe i fjor men der fikk vi jo ikke med oss vielsen heller så det ble ikke ordentlig på en måte...

Vil ha den kjolen!!

Jeg kan gifte meg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arwen skrev:
Kjempekoselig :Nikke:

Hvis du ikke trenger selskapskjole må du holde deg unna Oasis. Fant skikkelig mange fine der (desverre :ler: )

Åå, er det mange der også.. Da skal jeg holde meg unna.... ;)

Ephemera skrev:
Jeg kan gifte meg!  :sjarmor:

Ja!! Får jeg komme da???

lillesky skrev:
:klem:

Superkoselig!

:klem: Kom snart til byen igjen da.

Vampyra skrev:
Først: kjefte litt på tanta :frustrert:

så  :klem:  på Grace

Og så synes jeg du skal kjøpe kjolen likevel :sjarmor:

:ler: Hadde jeg hatt cash så hadde jeg kjøpt den..

Men har ikke det...

Tror jeg skal ta meg en tur dit å kjøpe et fin plagg nedste gang jeg får lønn... Ikke selskapskjole men et bruke til mye plagg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har drukket litt for mye vin til at jeg kan legge meg nå...

:danse::hoppe:

Mensen er et helvete, virker som at med pergo så er det 20 ganger værre enn vanlig i forhold til alt... Om dere skjønner uten at jeg skal gå inn på detaljer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misunnelig på den Floyd-butikken...!! Husker jeg pleide å kjøpe endel fine Floyd-plagg i en butikk her i byen før, for maaaange år siden, men nå vet jeg ikke om noen som har Floyd-klær...

Alt tyder på at jeg burde ta meg en shopping-tur til Oslo! Men det er ikke mye vits før etter Ephelille blir født da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ephemera skrev:

Misunnelig på den Floyd-butikken...!! Husker jeg pleide å kjøpe endel fine Floyd-plagg i en butikk her i byen før, for maaaange år siden, men nå vet jeg ikke om noen som har Floyd-klær...

Alt tyder på at jeg burde ta meg en shopping-tur til Oslo! Men det er ikke mye vits før etter Ephelille blir født da ;)

Joo du kan komme hit og shoppe til Ephelille! Og treffe meg. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace er våken!! Hurra! :tommel:

Men jeg tror verken jeg eller Ephelillie trenger noe særlig mer på en stund... Eller, jeg kommer aldri til å greie å la være å kjøpe noe til meg selv da (forresten så er designer-omslagsjakkene mine på vei i posten... :sjenert: ), men Ephelille trenger vel bare endel pyjamaser. Jeg må jo huske på at hun kommer til å vokse fort og at vi sannsynligvis får litt klær i gaver. Når det gjelder de store tingene til henne, er vi faktisk ferdige, med unntak av stellekommode og den skal vi få penger av mamma og pappa til å kjøpe :) Jeg skal lage en utstyrsliste og legge ut her når jeg orker/får tid. Jeg har også liggende en bok der jeg skal skrive opp alle klær i de forskjellige størrelsene.

Nå roper sambo at lammelåret er ferdig :sikle:

Ha en fin kveld, vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kaos! var det når jeg kom på jobb kl 7..

Ugh frister ikke å være på jobb da...

Vår nye sjef går bare rundt å slenger uhøflige kommentarer om at vi må bli mer effektive, mens folk fader meg sliter ræva av seg...

Er tre stykker syke i dag og jeg aner meg at det blir flere etterhvert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjiipt da! :sur:

Håper du får en fin dag likevel! :klem:

Er på jobb selv, jeg, men her er det rolig. Sitter og grubler på om jeg skal ringe legekontoret, for formen er ikke på topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Du hadde veldig fine klær og smykke pog ørepynt på lørdag! :Nikke:

Også håret da... Sukk. Jeg vil ha bvlankt tjukt brunt hår! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...