Grace Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #881 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har akkurat spist take away kinamat.. Er stapp stapp mett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 1. oktober 2006 #882 Del Skrevet 1. oktober 2006 Både jeg og sambo forspiste oss på svenske kjøttbullar til middag idag. Det var godt, men akk så mett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #883 Del Skrevet 1. oktober 2006 Har akkurat spist take away kinamat.. Er stapp stapp mett... ← Fra verdens beste kinarestaurant? Der er maten sinnsykt god, og når vi flytter kan jeg heldigvis bestille mat derfra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #884 Del Skrevet 1. oktober 2006 Vet ikke helt om vi mener samme... ¨ For jeg mener å huske at du har nevnt en restaurant ikke så langt herfra, men den jeg var på ligger litt nærmere byen.. Men godt var det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #885 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg tenkte på den som ligger rett borti gata for den restauranten vi var på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #886 Del Skrevet 1. oktober 2006 Åja, nei det var ikke derfra.. Vi var i byen i Oslo vi Den du tenker på har vannvittig god mat, men de har ikke sånne vårruller jeg liker... Men har ikke vi snakket om en annen restaurant en gang også? Nede ved travbanen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #887 Del Skrevet 1. oktober 2006 har vi? :klø: Tror ikke jeg er helt med nå nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #888 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hmm, da blander jeg nok med noen andre... Er vel på tide å køye her i gården.. Ikke har det blitt noen i dag heller.. Må spare svømmere til den teite plastkoppen.... *likerikkeåblidanketutavenplastkopp* Det er vel godt for noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #889 Del Skrevet 1. oktober 2006 Hehe, men det er ikke sikkert at han trenger den plastkoppen en gang Når er ikm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #890 Del Skrevet 1. oktober 2006 Rundt 7 tror jeg. Så det blir plastkopp uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #891 Del Skrevet 1. oktober 2006 hmm en uke til da... Jaja, håper dere har lykken med dere nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #892 Del Skrevet 1. oktober 2006 Takk for det.. Merklig nok har vi begge følelsen av at det ikke kan gå på "vanlig" måte, men vi får se hva prøvene sier og hva legen mener etter det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #893 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg har troen på dere jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #894 Del Skrevet 1. oktober 2006 Bra du har det da.. Kan jo hende vi har feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2006 #895 Del Skrevet 1. oktober 2006 Satser på det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. oktober 2006 #896 Del Skrevet 2. oktober 2006 Men har ikke vi snakket om en annen restaurant en gang også? Nede ved travbanen? ← Det er med meg det og de har god mat, men ikke nødvedigvis vanvittig god mat Action i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #897 Del Skrevet 2. oktober 2006 Åhhh, var det deg?? Kunne ikke skjønne hvem som hadde sagt det.. Har vært litt action i natt ja, snakket med en veninne som satt og så hele kaoset fra kjøkkenvinduet.. (om det var det du mente da..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. oktober 2006 #898 Del Skrevet 2. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #899 Del Skrevet 2. oktober 2006 Ringte når for å bestille ime for prøve.. Fikk time i om litt over en uke!!! Dama ble sur da jeg spurte; åå, så lenge til?? Fikk et svar om at hun ikke mente å kjefte men det var faktisk veldig raskt!! Måtte jo bare si unnskyld da, men forklare at sist jeg var der fikk jeg time dagen etter jeg bestillte. Åhh, liker ikke å vente.. Men må jo bare det;) Drømmen hadde vært at mensen ikke kommer og at jeg heller kan ringe og avbestille den timen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 2. oktober 2006 #900 Del Skrevet 2. oktober 2006 Åhhh, var det deg?? Kunne ikke skjønne hvem som hadde sagt det.. Har vært litt action i natt ja, snakket med en veninne som satt og så hele kaoset fra kjøkkenvinduet.. (om det var det du mente da..) ← Var det jeg mente ja. Skumle greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg