Grace Skrevet 28. september 2006 Forfatter #861 Del Skrevet 28. september 2006 Flott gjort, håper det gir resultater!!! Håper virkelig ikke du blir støtt av det jeg skreiv inne hos meg ang forsinket mens. Men jeg er i en situasjon hvor jeg virkelig ikke har lyst på barn. Håper du ikke tok deg nær av det. *sender masse vibber til deg* ← Neida ingen fare Er jo ikke din skyld at det er feil med kroppen min Måtte forresten le nå, avatren din var litt sånn klemt. Liksom halvparten av hva den pleier.. Veldig komisk med sammentrykt Lama... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #862 Del Skrevet 28. september 2006 Neida ingen fare Er jo ikke din skyld at det er feil med kroppen min Måtte forresten le nå, avatren din var litt sånn klemt. Liksom halvparten av hva den pleier.. Veldig komisk med sammentrykt Lama... ← Godt å høre! Det er fordi jeg nå har en ølflaske (aass, siden jeg skal flytte til Drammen), men kan hende du ikke ser den pga for mange cookies eller noe sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. september 2006 Forfatter #863 Del Skrevet 28. september 2006 Nå kom ølflaska men døven så morsom den lamen var når den var trøkka i trynet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #864 Del Skrevet 28. september 2006 Nå kom ølflaska men døven så morsom den lamen var når den var trøkka i trynet.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 28. september 2006 #865 Del Skrevet 28. september 2006 Babystøv hvis du lurte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 28. september 2006 Forfatter #866 Del Skrevet 28. september 2006 Babystøv hvis du lurte ← Åhh, den var fin... Det var koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. september 2006 #867 Del Skrevet 28. september 2006 Veldig fint babystøv Arwen sendte God natt, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. september 2006 Forfatter #868 Del Skrevet 29. september 2006 Var kjempetrøtt i går, sovna som en stein etter trening... Så i dag er jeg frisk og uthvilt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 29. september 2006 #869 Del Skrevet 29. september 2006 ble vekket av at en kan-du-jobbe telefon i dag kl 07 jeg, av noen som tydeligvis ikke har fått med seg at jeg allerede skal jobbe i dag. Typisk. Men, nå er jeg oppe ihvertfall. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. september 2006 Forfatter #870 Del Skrevet 29. september 2006 God helg til deg og Har forspist meg i lunsjen, skikkelig stappa mett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. september 2006 #871 Del Skrevet 29. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 29. september 2006 Forfatter #872 Del Skrevet 29. september 2006 Har hatt besøk av bestis til nå.. Håpet på litt kos med sambo i kveld men han sover alt så det ser dårlig ut.. Har forresten kjøpt ny kjole i dag.... Samme som Ephis og x-antall andre her på KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. september 2006 #873 Del Skrevet 30. september 2006 Hvem av kjolene mine har du kjøpt? Den lysebrune omslagskjolen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 30. september 2006 #874 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg vil også kjøpe nye klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. september 2006 #875 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg vil også kjøpe nye klær ← Jeg også....MEN, må vente til jeg skal til Polen nå i oktober. Veeeeldig mye billigere der enn her Nå har jeg ikke vært her inne på en stund , men hvordan går det egentlig med pergotuppa? Håper det blir deres tur snart, vet hvor frustrerende hele denne perioden er Jobber du like mye ennå? Husk å passe på deg selv oppi det hele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. september 2006 Forfatter #876 Del Skrevet 30. september 2006 Hvem av kjolene mine har du kjøpt? Den lysebrune omslagskjolen? ← Jepp, bare at jeg kjøpte den i svart da Jeg også....MEN, må vente til jeg skal til Polen nå i oktober. Veeeeldig mye billigere der enn her Nå har jeg ikke vært her inne på en stund , men hvordan går det egentlig med pergotuppa? Håper det blir deres tur snart, vet hvor frustrerende hele denne perioden er Jobber du like mye ennå? Husk å passe på deg selv oppi det hele ← Joda går bra med meg Skal du på ferie til Polen eller? Jeg håper på at pergoen kanskje kan ha hatt utslag denne mnd men føler liksom ingenting. Men de fleste sier at de trodde mensen var på vei selv om de var gravide så jeg får vel bare vente og se.. Stor til deg og lillegutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. september 2006 Forfatter #877 Del Skrevet 30. september 2006 Jeg vil også kjøpe nye klær ← Kan du ikke lure med deg modern ut en tur da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. september 2006 #878 Del Skrevet 30. september 2006 Ah... jeg har jo den kjolen i både sort og lysebrun Så heldige vi er som har så fine kjoler! Hvor har du forresten vært i hele dag? Har savnet deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 30. september 2006 Forfatter #879 Del Skrevet 30. september 2006 Har malt hjemme hos mamma, vørt på hockey kamp og på besøk hos mine nevøer Og nå har vi besøk av noen venner Er bare innom pc`n for å brenne et morsomt lydspor... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 30. september 2006 #880 Del Skrevet 30. september 2006 Kan du ikke lure med deg modern ut en tur da?? ← Mye å gjøre i heimen nå for tiden gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg