Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ringte jo hit for å si fra at jeg var på vei, og han jeg ringte til bare fliret av at ingen hadde merket det.

Og når jeg kom sa fok bare hei..

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går nok fort skal du se :klem: du som jobber så mye rekker vel nesten ikke trekke pusten før ukene forsvinner :)

He he, får håpe det..

Det er bare litt over en uke til...

:klem:

mm, en uke på søndag ;)

Hei, innom for å hilse på. Sniker meg til litt nett-tid i kveld...og selvsagt er ingen av dere gode gamle stayere her når jeg er her...

:vinke:

:klem: Å så hyggelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Lv plutselig kan ha gått fra 89 til 101, da tror jeg du må ha målt feil.

...

:klø:

Jeg er ikke med altså, jeg bare later som. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Lv plutselig kan ha gått fra 89 til 101, da tror jeg du må ha målt feil.

...

:klø:

Jeg er ikke med altså, jeg bare later som. ;)

:Nikke:

Det tror jeg også.

:ler: Tror det må være feil ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blitt enig med sambo om atjeg skal dra til legen igjen. snakket i går med en kompis og dama hans hadde hatt mye liknende problemer som meg, bortsett fra at hun raste ned i vekt.

Der hadde hun flere ganger fått beskjed om at stoffskiftet var ok, men nektet å godta det da de ikke fikk noe svar på hva som feilte henne..

Viste seg at det var stoffskiftet, og etter å ha fått medisiner har hun blitt veldig bra...

Så jeg skal bestille time i morgen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :tommelsmil:

Ofte må man bare stå på og kreve ytterligere undersøkelser - og ikke minst svar - i denne legeverdenen!! Man må rett og slett passe på helsen sin selv. Og ikke vær redd for å virke hysterisk. Jeg synes det er helt greit å være hysterisk når det gjelder kroppen sin :)

Og jeg har hele tiden ment at det høres ut som p-sprøytene har klusset til stoffskiftet og hormonene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Flott gjort, håper det gir resultater!!! :hoppe:

Håper virkelig ikke du blir støtt av det jeg skreiv inne hos meg ang forsinket mens. Men jeg er i en situasjon hvor jeg virkelig ikke har lyst på barn.

Håper du ikke tok deg nær av det. :tristbla:

*sender masse :babysmokk: vibber til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...