Grace Skrevet 26. september 2006 Forfatter #821 Del Skrevet 26. september 2006 Dette er den magiske koden &view=getnewpost som jeg håper flere vil bruke. ← okei, så det er bare å legge det til linken? Håper flere bruker det ja, irriterende å bytte sider... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. september 2006 #822 Del Skrevet 26. september 2006 okei, så det er bare å legge det til linken? ← Bare å legge til det jeg skrev i grønt ja, bak dagbok-linken sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2006 #823 Del Skrevet 26. september 2006 Dette er den magiske koden &view=getnewpost som jeg håper flere vil bruke. ← Men trikset er jo å få alle til å lese igjennom hele dagboka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. september 2006 Forfatter #824 Del Skrevet 26. september 2006 Bare å legge til det jeg skrev i grønt ja, bak dagbok-linken sin. ← Aha! Men trikset er jo å få alle til å lese igjennom hele dagboka ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. september 2006 #825 Del Skrevet 26. september 2006 Ikke no`problem... Jeg fikser en tredje jobb også ← Flottings!! Bare ring meg når du nærmer deg byen, så jeg får gitt deg adgangskort og passord og sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. september 2006 #826 Del Skrevet 26. september 2006 Psssst! Har laget meg shoppingdagbok! Det må du også gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. september 2006 Forfatter #827 Del Skrevet 26. september 2006 Kommer etterhvert, må bare ha råd til å shoppe først.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. september 2006 #828 Del Skrevet 26. september 2006 Men du kjøpte da deg skjørt på lørdag!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. september 2006 Forfatter #829 Del Skrevet 26. september 2006 Joa,,,, men det er jo ikke noe særlig å vise frem da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 26. september 2006 #830 Del Skrevet 26. september 2006 Joa,,,, men det er jo ikke noe særlig å vise frem da.. ← Joda!! Og den toppen og skoene var vel også nye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. september 2006 Forfatter #831 Del Skrevet 26. september 2006 Kom hjem fra jobb kastet i meg maten, løp i dusjen trodde jeg hadde drit dårlig tid, også sitter jeg her klar og det er 20 minutter til jeg blir hentet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. september 2006 Forfatter #832 Del Skrevet 26. september 2006 Åhh, jeg krangler med sambo... Er det mulig å være så vrang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #833 Del Skrevet 26. september 2006 Uff, det er stusselige greier Håper det retter seg opp raskt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. september 2006 Forfatter #834 Del Skrevet 26. september 2006 Blir så irritert når jeg ikke får svar når jeg spør om noe..... Og nå sovnet han attpåtil... Vurderer å legge meg på sofaen, bare for trass.. Barnslig,,, ja jeg veit det men jeg er SUR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 26. september 2006 Forfatter #835 Del Skrevet 26. september 2006 KJeeeeeeeeeeeeeeeder meg.... Hvor er alle folka `a? Ephis er syk så hun er fritatt, men alle de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 26. september 2006 #836 Del Skrevet 26. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2006 #837 Del Skrevet 26. september 2006 Ligger du på soffan nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 27. september 2006 #838 Del Skrevet 27. september 2006 Her er jeg! Jeg er så dårlig at jeg har blitt nødt til å stå opp. Dvs. jeg sitter i sofan med dyne, oppstøttet av hundre puter. Har nesten ikke sovet i senga i natt fordi alt snørret setter seg i bihulene når jeg ligger. Har vært så vondt! Også er det ikke bare å knaske en pakke smertestillende heller, pga. Ephelille. Blir litt bedre nå, når snørret renner ned og ut. (Unnskyld detaljene...). I tillegg har jeg omtrent mistet stemmen. Tror jeg bare må glemme jobb de nærmeste dagene, gitt. Ble det soffan på deg i natt? *ser videre på God morgen, Norge!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 27. september 2006 #839 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har lagt meg på sofaen en gang lå ikke lenge, for det var ikke behagelig. men sinna var jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. september 2006 Forfatter #840 Del Skrevet 27. september 2006 ← Hei! Ligger du på soffan nå? ← Nope, jeg la meg i sengen, ble sittende oppe til halv ett tror jeg. Her er jeg! Jeg er så dårlig at jeg har blitt nødt til å stå opp. Dvs. jeg sitter i sofan med dyne, oppstøttet av hundre puter. Har nesten ikke sovet i senga i natt fordi alt snørret setter seg i bihulene når jeg ligger. Har vært så vondt! Også er det ikke bare å knaske en pakke smertestillende heller, pga. Ephelille. Blir litt bedre nå, når snørret renner ned og ut. (Unnskyld detaljene...). I tillegg har jeg omtrent mistet stemmen. Tror jeg bare må glemme jobb de nærmeste dagene, gitt. Ble det soffan på deg i natt? *ser videre på God morgen, Norge!* ← Æsj så kjedelig.. Jeg er også hes faktisk men ellers ganske frisk.. Jeg har lagt meg på sofaen en gang lå ikke lenge, for det var ikke behagelig. men sinna var jeg. ← Ja det er kjempe ubehagelig. Våknet halv ellve i dag... Skulle vært på jobb ni... Var ingen som hadde lagt merke til det da.. I`m the cellofan woman.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg