Grace Skrevet 22. september 2006 Forfatter #761 Del Skrevet 22. september 2006 Mye som kan bli fint til tror jeg, men det er det å klare å finne det da... Må opp og ut 9 i morgen... Syns nesten synd på meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. september 2006 Forfatter #762 Del Skrevet 22. september 2006 Har vondt i magen.. Er nok EL som er i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. september 2006 #763 Del Skrevet 22. september 2006 Ønsker deg lykke til i jakten! Det er så typisk at man ikke finner noe når man MÅ ha det. Og da blir man gående litt sånn panisk rundt og lete... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #764 Del Skrevet 22. september 2006 Har vondt i magen.. Er nok EL som er i gang... ← Og så sitter du her????? Hiv deg ned på ryggen og pul jente!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. september 2006 Forfatter #765 Del Skrevet 22. september 2006 Hvorfor tror du jeg hat vært borte så lenge da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #766 Del Skrevet 22. september 2006 aha!!! Flinke jenta vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. september 2006 Forfatter #767 Del Skrevet 22. september 2006 Så nå er jeg tilbake på å bekymre meg for hva jeg skal ha på meg i morgen.... Håpløst!!! Skulle ønske jeg slapp å gå... Har du funnet noe da Ephemamma?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #768 Del Skrevet 22. september 2006 du kan jo unnskylde deg med at du bare MÅ hjelpe ei venninne med oppussing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. september 2006 #769 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Hvorfor tror du jeg hat vært borte så lenge da??? ← Vet du - jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg imorgen! Det er meldt sol og ganske varmt også - sånn som det har vært idag - og da blir det igjen teit med den sorte strikkekjolen og sort strømpebukse som jeg tenkte på forrige helg. Men jeg skal snike meg innom noen butikker på City Syd imorgen. Skal bl.a. prøve en kjole som de har på nettsiden til H&M (som jeg så på forrige lørdag). Denne: Innlegget er redigert i h.t. Kvinneguidens regler ang. kopirett. Trille (mod) Endret 23. september 2006 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. september 2006 Forfatter #770 Del Skrevet 22. september 2006 du kan jo unnskylde deg med at du bare MÅ hjelpe ei venninne med oppussing ← Det er søsteren til samboeren min som blir 30, så oppussing blir nok litt for dårlig unnskyldning.. Vet du - jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg imorgen! Det er meldt sol og ganske varmt også - sånn som det har vært idag - og da blir det igjen teit med den sorte strikkekjolen og sort strømpebukse som jeg tenkte på forrige helg. Men jeg skal snike meg innom noen butikker på City Syd imorgen. Skal bl.a. prøve en kjole som de har på nettsiden til H&M (som jeg så på forrige lørdag). Denne: ← Den var fin den der da... Får håpe du finner den da.. Blir sikkert fint når magen syns litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 22. september 2006 #771 Del Skrevet 22. september 2006 Ja, jeg skal liksom benytte muligheten til å strutte med magen og vise den frem nå som det er gravidemage og ikke vanlig fleskemage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. september 2006 Forfatter #772 Del Skrevet 22. september 2006 Kjøpte forresten sånne gele puteri dag.. Genial oppfinnelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #773 Del Skrevet 22. september 2006 Sånne har jeg også! De hjelper ikke helt, men litt iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. september 2006 Forfatter #774 Del Skrevet 22. september 2006 Hjelper de ikke?? Jeg hadde de bare på i noen minutter i stad, og syns det virket bra men de er kanskje ikke noe særlig over lang tid?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2006 #775 Del Skrevet 22. september 2006 nja, jeg synes ikke de er så superbra, men de lindrer en del, så man klarer å gå med skoene mye lengre. men ikke forvent at du kan gå i høye heler hele dagen uten å få vonde føtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 22. september 2006 Forfatter #776 Del Skrevet 22. september 2006 Ingen fare, jeg er tidligere kunstløper. Føttene mine tåler det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. september 2006 #777 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg har også sånne, brukte de på nyttårsaften i fjor, og innen kvelden var ferdig var putene det også. De var mer i veien til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 23. september 2006 #778 Del Skrevet 23. september 2006 Er ikke du på shopping? Så for meg at du løp stresset rundt i butikkene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. september 2006 #779 Del Skrevet 23. september 2006 Står tel?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 23. september 2006 #780 Del Skrevet 23. september 2006 De putene har jeg også, men jeg går like gjerne uten - med stiletthæler kan de hjelpe litt, men ellers er jeg ganske vant med andre høyhælte sko. Vet hvordan det er å slite med å finne klær til selskap - jeg sliter med å finne en dressjakke til en dressbukse og topp jeg har som jeg skal ha på i selskap snart. Urk. Håpløst. Ha en fin lørdag da, iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg