Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ønsker deg lykke til i jakten!

Det er så typisk at man ikke finner noe når man MÅ ha det. Og da blir man gående litt sånn panisk rundt og lete... :forvirret:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjarmor:

Så nå er jeg tilbake på å bekymre meg for hva jeg skal ha på meg i morgen....

Håpløst!!! Skulle ønske jeg slapp å gå...

Har du funnet noe da Ephemamma??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hvorfor tror du jeg hat vært borte så lenge da??? :sjarmor:

Vet du - jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg imorgen! Det er meldt sol og ganske varmt også - sånn som det har vært idag - og da blir det igjen teit med den sorte strikkekjolen og sort strømpebukse som jeg tenkte på forrige helg.

Men jeg skal snike meg innom noen butikker på City Syd imorgen. Skal bl.a. prøve en kjole som de har på nettsiden til H&M (som jeg så på forrige lørdag). Denne:

Innlegget er redigert i h.t. Kvinneguidens regler ang. kopirett. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan jo unnskylde deg med at du bare MÅ hjelpe ei venninne med oppussing :sjarmor:

Det er søsteren til samboeren min som blir 30, så oppussing blir nok litt for dårlig unnskyldning.. ;)

Vet du - jeg aner ikke hva jeg skal ha på meg imorgen! Det er meldt sol og ganske varmt også - sånn som det har vært idag - og da blir det igjen teit med den sorte strikkekjolen og sort strømpebukse som jeg tenkte på forrige helg.

Men jeg skal snike meg innom noen butikker på City Syd imorgen. Skal bl.a. prøve en kjole som de har på nettsiden til H&M (som jeg så på forrige lørdag). Denne:

Den var fin den der da...

Får håpe du finner den da.. ;)

Blir sikkert fint når magen syns litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nja, jeg synes ikke de er så superbra, men de lindrer en del, så man klarer å gå med skoene mye lengre.

men ikke forvent at du kan gå i høye heler hele dagen uten å få vonde føtter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De putene har jeg også, men jeg går like gjerne uten - med stiletthæler kan de hjelpe litt, men ellers er jeg ganske vant med andre høyhælte sko.

Vet hvordan det er å slite med å finne klær til selskap - jeg sliter med å finne en dressjakke til en dressbukse og topp jeg har som jeg skal ha på i selskap snart. Urk. Håpløst.

Ha en fin lørdag da, iallfall! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...