Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem:

Jasså så du kjeder deg litt nå og da? jeg vet hva du kan bruke tiden til jeg,..Et lite steinkast unna deg står det nemlig en leilighet som trenger mye omsorg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er på jobben...

Flytter kontrakter fra et sted til et annet...

Altså fra et system til et annet...

Veldig givende...... :riste:

Sitter jo alene på kontoret mitt og da blir det mye tid til tenking da..

Hjemme så snakket vi om hva som skjer om vi ikke kan få barn på egenhånd, og da spurte jeg sambo om han kunne tenke seg å ha et fosterbarn..

Siden vi har blitt enige om at adopsjon er uaktuellt..

Men det ville han altså ikke..

Så det er litt rart å vite at om det ikke klaffer av seg selv, eller med hjelp så er det ingen flere alternativ liksom..

Jeg syns det er viktig at det er noe begge vil og så lenge en av oss ikke syns det er greit å ha fosterbarn så burde vi ikke ha det heller..

Ble bare litt trist av de tankene der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Min kusine har det som deg (slik som jeg har forstått) Det er helt uaktuelt for han å adoptere, så nå som de har hatt fire prøverørsforsøk uten hell så har de vel sluttet å prøve. Er dere enige om at adopsjon er uaktuelt? (du trenger ikke svare hvis det blir for personlig :) )

Nå må vi jo satse på at det ordner seg til slutt da. Prøverør fungerer jo for veldig mange, og det kan jo faktisk hende dere får til ting på egen hånd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra :)

Å adoptere er uaktuellet for meg også. Det er noe vi er helt enige om, men jeg tenkte at kanskje fosterbarn var en mulighet.

Men tydligvis ikke..

Fikk ikke noe fornuftig svar på hvorfor heller.

Jeg vet han syns det er feil å tenke på slikt nå fordi det fortsatt kan hende vi kan få det til på egen hånd, eller med litt hjelp..

Men jeg er jo jente, og jenter tenker på alt.

Så jeg må jo spørre og grave da vett.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at dere greier å få en egen, liten baby :) Hvis svømmerne er slappe, må de få litt hjelp til å puttes direkte inn i egget ditt. Og vips så er du gravid! :tommelsmil:

Men det kan jo hende at svømmerne bare hadde en dårlig dag siste de ble testet også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går bra :)

Jeg vet han syns det er feil å tenke på slikt nå fordi det fortsatt kan hende vi kan få det til på egen hånd, eller med litt hjelp..

Jeg er av en eller annen grunn helt sikker på at dere får det til :kose:

Klær kan jeg desverre ikke hjelpe deg med. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan jo hende at svømmerne bare hadde en dårlig dag siste de ble testet også ;)

Jeg vet de hadde vært på fylla endel før da så jeg håper det er det som gjør det... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var Grace oppe og hoppet også, ja! :-D

Endelig tirsdag!! Og fremdeles like deilig å stå opp kl. 05.30!! :)

Har du forresten vært på sånn "Endelig-mandag-kurs" noen gang? Vi hadde det i fjor... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...