Grace Skrevet 12. september 2006 Forfatter #541 Del Skrevet 12. september 2006 Ringte legen nå, men der var det ikke mye hjelp å få.. Hun dama som jobber som sekretær der er totalt blåst, og mindre høflig. Hvis jeg må fortsette å ringe dit så kommer det til å tørne for meg. Hun kunne jo ikke svare på noen ting, mente dte ikke hadde kommet svar på prøven??!?!?! Herregud den ble jo tatt 2 september! JEG BLIR GAL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. september 2006 Forfatter #542 Del Skrevet 12. september 2006 Tror jeg skal si det til legen etterpå at sekretæren hans er talentløs.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. september 2006 Forfatter #543 Del Skrevet 12. september 2006 Neida, så langt går jeg ikke. Men det er lov å drømme er det ikke??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. september 2006 #544 Del Skrevet 12. september 2006 jeg hadde sagt det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. september 2006 Forfatter #545 Del Skrevet 12. september 2006 Ja altså jeg mener at hun burde jo i det minste være høflig. Ang den listen fra i går så er jeg nå på 74.................. Går enda treigere i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 12. september 2006 #546 Del Skrevet 12. september 2006 Tror jeg skal si det til legen etterpå at sekretæren hans er talentløs.... ← Det bør du. Jeg irriterte meg over ei på mitt legekontor, men heldigvis så ble hun plutselig mye bedre (og det var ikke jeg som sa noe). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. september 2006 Forfatter #547 Del Skrevet 12. september 2006 Har snakket med legen, var ikek uhfølig eller noe sa bare at kontordamen hans godt kunne ta et "smile over tlf" kurs og da lo han... Han har ikke fått svar på prøven, får brev i posten så fort det har kommet. Får ikke pergo denne mnd, vet ikke helt hvorfor men fikk bare beskjed om at det ikke var aktuelt med Pergo to mnd på rad.. Er glad for å slippe å ta de, for de gjør meg til et monster. Men da kan vel denne mnd også legges til på ventetiden.. Jeg hadde et håp om at hvis det må bli prøverør så ble det rundt juletider, men det ser dårlig ut nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. september 2006 #548 Del Skrevet 12. september 2006 Det er vel noen som blir gravide i pausemåneden også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. september 2006 Forfatter #549 Del Skrevet 12. september 2006 Ja det er kanskje det :klø: Må innrømme at jeg ble så skuffet at jeg ikke en gang tenkte på at det kunne "funke av seg selv" Hmm, løper inn i prøver/gravid og sjekker status på gravide i pausemnd... *takkArwis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. september 2006 #550 Del Skrevet 12. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. september 2006 Forfatter #551 Del Skrevet 12. september 2006 Jøss, 13 uker i morra?? Går fort dette jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. september 2006 #552 Del Skrevet 12. september 2006 Føles ikke sånn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. september 2006 Forfatter #553 Del Skrevet 12. september 2006 Føles ikke sånn her ← Det skjønner jeg... Men bare vent, plutselig er Lille Barwis her... B- for ja du vet mannen og arwis for deg = Barwis.... Var egentlig ikke noe fint navn, kanskje Barwelillen er bedre..... :klø: Ser ikke ut som jeg har de beste forslagene i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest1 Skrevet 12. september 2006 #554 Del Skrevet 12. september 2006 Det skjønner jeg... Men bare vent, plutselig er Lille Barwis her... B- for ja du vet mannen og arwis for deg = Barwis.... Var egentlig ikke noe fint navn, kanskje Barwelillen er bedre..... :klø: Ser ikke ut som jeg har de beste forslagene i dag... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. september 2006 #555 Del Skrevet 12. september 2006 tror knøttet eller noe sånt holder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. september 2006 Forfatter #556 Del Skrevet 12. september 2006 ← Ja, jeg veit det.. Er håpløs... tror knøttet eller noe sånt holder jeg ← Tror nok dte er det beste ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. september 2006 #557 Del Skrevet 12. september 2006 *innomienhesblesendefart* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. september 2006 Forfatter #558 Del Skrevet 12. september 2006 *innomienhesblesendefart* ← Vær forsiktig nå, husk at Ephelille ikke liker stress.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. september 2006 Forfatter #559 Del Skrevet 12. september 2006 Da tror jeg at jeg er klar for å gå hjem fra jobb.. For nå hvertfall Kom til 121 på listen i dag så da blir den forhåpentligvis kanskje ferdig i morgen.. Er jeg like uproduktiv som i dag så blir jeg ikke det men vi får se Tror jeg skal sove en time eller to når jeg kommer hjem nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. september 2006 Forfatter #560 Del Skrevet 12. september 2006 Nå skal Grace sove... Mobil av...... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg