Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har kommet og gått sånn de siste fire årene jeg..

Men da sitter jeg som regel litt lenger også da.. :)

Mensen har ikke kommet enda men det kommer vel tenker jeg... :sur:

Har ikke lyst på en ny runde med pergo..

Kommer jo til å ta det, men har vel ikke veldig lyst... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig da?

Å spotte selv om mensen ikke kommer?

*håper*

Fikk en mail i dag om at instilling er sendt så det vil være avklart så fort neste ansettelsesutvalgsmøte har vært.

Så antagligvis tidlig i neste uke vil jeg tro. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nja, jeg er ingen ekspert da... men jeg har hørt om tilfeller der folk har hatt noen små blødninger og likevel vært gravide... Vil ikke gi deg falske forhåpninger da... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett det, din heldiggris... :klem:

Snakket med hun ene som var med på intervjuet i går.

De spurte meg joom dette med barn og om jeg hadde noen planer rundt det. Svarte nei og at man fikk ta ting som det kom.

Men hun ene som var med vet jo at det ikke er sant så jeg sendte henne en mail i går om at jeg ikke ønsket å lyve og at jeg beklaget for det men at jeg ikke følte for å utlevere sånn informasjon på et intervju..

Så istad så kom hun bort og sa at hun skjønte det da og at hun ikke så på det som lyving..Så det var hvertfall bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

:troest:

Skjønner ikke hvorfor man skal holde på å spørre oss om vi har planer om barn engang, jeg? Ingen tør da å innrømme det i et intervju? Og hva så? Vi må da få lov til å få barn? Skulle du svart at "nei, barn - det skal jeg aldri ha"...

:roll:

(litt hormonell...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker akkurat det samme som deg..

Hadde så lyst til å slenge i trynet på henne at nei, jeg kan ikke få barn jeg...

Ikke at det stemmer helt men bare for å være dust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa, er jo greit nok det. Men skjønner godt at de spør..

Tror ikke jeg ville brydd meg om det om alt var i orden med meg,men siden jeg vet at det ikke er det så er det ganske sårt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har egentlig ikke lov å spørre om slikt i intervjuer, de kan iallfall ikke kreve svar.

Jasså, hjem og bli full?! Du asså...

Kos deg da ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...