Grace Skrevet 6. september 2006 Forfatter #441 Del Skrevet 6. september 2006 He he, ja i morgen skal jeg hvertfall være forberedt og klar Har nå funnet ut hvem som antagligvis er innkallt til 2 gangs.. Er meg og to gutter på jobb.. Han ene har påstått at han ikke har søkt så det irriterte meg litt.. Ikke at han må si det men jeg liker folk som er ærlige.. Er uansett fornøyd med å komme hit, å bli plukket ut av de som har vært med er godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. september 2006 Forfatter #442 Del Skrevet 6. september 2006 Lurer på når jeg får svar fra legen på blodprøven min jeg.. Og hva som sjer videre.... Får jeg ny pergo? Har det hjulpet? Osv osv. Er jo bare en mnd til neste prøve for sambo skal taes også.. Tiden har gått fort, men likevel veldig sakte... Nå er det faktisk gått et år siden vi begynte å prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. september 2006 #443 Del Skrevet 6. september 2006 Tiden går overraskende fort ja Håper alt ordner seg snart. Når er IKM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #444 Del Skrevet 6. september 2006 Fortell om konserten da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. september 2006 Forfatter #445 Del Skrevet 6. september 2006 Tiden går overraskende fort ja Håper alt ordner seg snart. Når er IKM? ← Huff ja det håper jeg og... Vet jeg syter mye nå men føler at ting ikke har gått min vei på ganske lenge nå.. Lurer på hva jeg har gjort for noe galt for å ha det sånn.. :klø: IKM er vel på fredag vil jeg tro. Men hadde skikkelig vondt i magen i går så mensen er nok på vei desverre.... Fortell om konserten da!! ← Har ikke tid nå, skriver i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. september 2006 #446 Del Skrevet 6. september 2006 Huff ja det håper jeg og... Vet jeg syter mye nå men føler at ting ikke har gått min vei på ganske lenge nå.. Lurer på hva jeg har gjort for noe galt for å ha det sånn.. :klø: IKM er vel på fredag vil jeg tro. Men hadde skikkelig vondt i magen i går så mensen er nok på vei desverre.... ← Det ordner seg alltid til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 #447 Del Skrevet 6. september 2006 Husk at jeg var overbevist om at mensen var på vei helt til jeg testet positivt... Det kjentes ut sånn lenge etter det også. Det pleier som regel å kjennes likedan ut. Så det trenger absolutt ikke å bety at mensen er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. september 2006 #448 Del Skrevet 6. september 2006 Husk at jeg var overbevist om at mensen var på vei helt til jeg testet positivt... Det kjentes ut sånn lenge etter det også. Det pleier som regel å kjennes likedan ut. Så det trenger absolutt ikke å bety at mensen er på vei ← Samme her, var virkelig bombesikker på at nå skjedde det hvertfall ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. september 2006 Forfatter #449 Del Skrevet 6. september 2006 Hmm tja...... I dag kjenner jeg ingenting... Merkelige greier.. Den som venter får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2006 #450 Del Skrevet 6. september 2006 det kan jo ha vært positiv vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 #451 Del Skrevet 6. september 2006 Det eneste som var annerledes hos meg, og som gjorde at jeg hadde håp om at jeg var gravid, var at jeg alltid har begynt å spotte minst en dag før mensen, men nå i juni var det ikke antydning til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. september 2006 Forfatter #452 Del Skrevet 6. september 2006 Det pleier jeg å gjøre også, så da vår jeg vel se.. Eneste som er så usikkert er jo disse ustabile syklusene.. Men en god ny trend er jo at de ser ut til å bli lenger nå... Herregud kaos på jobb, hater det... 26 minutter i kø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 6. september 2006 #453 Del Skrevet 6. september 2006 Krysser fingrene for både jobb og blodprøver! Supert at du koste deg, har tenkt på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. september 2006 Forfatter #454 Del Skrevet 6. september 2006 De solgte forresten sånn hatt du la inn bilde av---- *blirsnartblåiansiktetavaltformyeågjørepåjobben* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 #455 Del Skrevet 6. september 2006 Kaos på jobben min også... big time!! Tror neppe Ephelille har godt av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. september 2006 Forfatter #456 Del Skrevet 6. september 2006 Vær forsiktig med Ephelille!!!!!!! Ikke overanstreng deg det er ikke bra for kroppen din.. Husk at du må tenke på en annen en deg også...... *strengGrace* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 #457 Del Skrevet 6. september 2006 Vet da søren hva det er meningen man skal gjøre i dette samfunnet?? *drikker cola light* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. september 2006 Forfatter #458 Del Skrevet 6. september 2006 He he, ja du sier noe.... En gal gal verden.... Drikker varmtvann med sitron i... Var faktisk ikke så ille når man først drakk det... Prøver å slutte å drikke te og kaffe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 6. september 2006 #459 Del Skrevet 6. september 2006 He he, ja du sier noe.... En gal gal verden.... Drikker varmtvann med sitron i... Var faktisk ikke så ille når man først drakk det... Prøver å slutte å drikke te og kaffe... ← Det er jo faktisk ganske godt! Husker jeg drakk masse av det en gang jeg hadde vondt i halsen. Det tror jeg jammen jeg også fikk lyst på... Kaffe liker jeg ikke og jeg drikker heller ikke mye te. Har begynte å drikke en kopp te når jeg kommer på jobb om morgenen de siste dagene, men det er det. Jeg har igjen en kvarterspause og det er 45 minutter igjen til jeg slutter, men her er det ingen ledig pause... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. september 2006 Forfatter #460 Del Skrevet 6. september 2006 20 minutter igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg