Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp det gjør det nok, men jeg gruer meg for det.. Håper jeg snart kan begynne på sprøytene.. er fatisk bare halvannen uke igjen nå om ting går som det skal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal på samtale på sykehuset i morgen.. Med tre andre par.. Gruer meg så jeg nesten vil kaste opp.

:klem:

Er det sånn for-samtale før prøverør da eller?

Kan jeg bare spørre om en ting? Fra deres søknad om prøverør ble sendt og til prosessen startet, hvor lang tid tok det? :sjenert:

Det går helt sikkert bra i morgen! Skal tenke på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn for-samtale før prøverør da eller?

Kan jeg bare spørre om en ting? Fra deres søknad om prøverør ble sendt og til prosessen startet, hvor lang tid tok det? :sjenert:

Det går helt sikkert bra i morgen! Skal tenke på deg!!

Husker ikke eksakt tid, men det var ikke lenge..

Var til lap i desember og da var søknaden sendt, og mener vi var der på samtale i februar.. Første Aih var vel i månedsskiftet mars april.. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra i går.

Alt så bra ut på undersøkelsen, jeg begynner med sprøyter i dag og skal gå på det til søndag.

Skal på Ultralyd på mandag, håper kroppen responderer godt på medisinene denne gangen. Har fått dobbel dose i forhold til forrige gang tror det gjør susen.

så da er det bare å krysse fingrene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Vampyra

Hei snuppelupp!! Hvordan er formen i dag? Og hvordan går det med deg oppi alt dette? Er formen og psyken bra eller begynner det å ta på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke så bra som håpet i går.

Kroppen hadde ikke respondert nok på medisinene så dosen måtte økes.

Fortsetter med medisiner fram til fredag og må inn til ny kontroll og blodprøve da.

Ellers er jeg (bank i bordet) ikke så verst form.. Etter hva jeg har hørt kunne det vært mye verre.

Trener til en salsa konsert som er til helgen så denne uken blir nok hektisk. Forhåpentligvis så går tiden fort fram til fredag ;)

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...