Gå til innhold

Ting & tang

Fremhevede innlegg

Skrevet
HVordan er egentlig prosentene for de det lykkes for ved IVF? :) Synes det er så fantastisk at det går an!

Jeg tror vel de sier 60% sjans etter 3 forsøk da..

Så det er ikke overveldende, men siden det ikke er noe galt hos oss vil jeg vel tro sjansene er ganske optimale.. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bodillen
Skrevet
Jeg tror vel de sier 60% sjans etter 3 forsøk da..

Så det er ikke overveldende, men siden det ikke er noe galt hos oss vil jeg vel tro sjansene er ganske optimale.. :)

Du er kanskje ikke så keen på å fortelle når dere skal til pers...?

Skrevet
Du er kanskje ikke så keen på å fortelle når dere skal til pers...?

Joda det går fint :)

Er i uke 25. Det er det eneste jeg vet foreløpig. Skal på info møte på sykehuset neste uke, da vet jeg nok mer ;)

Gruer meg litt, men gleder meg masse til å endelig komme i gang.

Gjest Bodillen
Skrevet
Joda det går fint :)

Er i uke 25. Det er det eneste jeg vet foreløpig. Skal på info møte på sykehuset neste uke, da vet jeg nok mer ;)

Gruer meg litt, men gleder meg masse til å endelig komme i gang.

Ajaj! Det er ikke lenge til, da! Jeg har en følelse av at det kommer til å gå rette veien for dere. :klem:

Skrevet
Ajaj! Det er ikke lenge til, da! Jeg har en følelse av at det kommer til å gå rette veien for dere. :klem:

Da håper jeg at den følelsen din er riktig ;)

Gjest Bodillen
Skrevet

Jammen ble det kvelden før jeg fikk sagt god morgen tilbake! Derfor sier jeg god natt....?! :klø:

Skrevet

Leste nettop en artikkel på magasinet her..

Om en overlege som sier p sprøyten ikke er farlig...

Lurer på om hun har en forklaring på mine 22 kg ekstra og min uforklarlige ufrivillig barnløshet.. :roll:

Gjest Vampyra
Skrevet

ikke sant :roll:

Min søster la på seg masse etter hun fikk p-sprøyta hun også. Det er mange leger som ikke anbefaler den.

Skrevet
Leste nettop en artikkel på magasinet her..

Om en overlege som sier p sprøyten ikke er farlig...

Lurer på om hun har en forklaring på mine 22 kg ekstra og min uforklarlige ufrivillig barnløshet.. :roll:

Min lege har faktisk sluttet å gi folk p-sprøyte hun.

Skrevet
Min lege har faktisk sluttet å gi folk p-sprøyte hun.

det har to av de legen jeg har vært hos også...

Så jeg måtte skrive et langt innlegg i den tråden som var på kropp og helse..

Skrevet

IVF er det sånn ordentlig prøverør der de tar ut eggene og befrukter dem, også putter dem inn? :klø:

Skrevet
IVF er det sånn ordentlig prøverør der de tar ut eggene og befrukter dem, også putter dem inn? :klø:

Jepp det stemmer. :)

Skrevet

skal på samtale på sykehuset i morgen.. Med tre andre par.. Gruer meg så jeg nesten vil kaste opp.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...