Gjest Frysepulver Skrevet 15. april 2007 #2901 Del Skrevet 15. april 2007 Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. april 2007 #2902 Del Skrevet 15. april 2007 Takk takk! Hvprdan står det til med Mr.P? tar han det bedre nå?? ← Ja,det går mye bedre nå. Tok bare litt tid å venne seg til tanken.Nå er vi bare spente på hva som skjer fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. april 2007 Forfatter #2903 Del Skrevet 16. april 2007 Å fytti rakker`n så trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. april 2007 #2904 Del Skrevet 16. april 2007 Lykke til idag og imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. april 2007 Forfatter #2905 Del Skrevet 16. april 2007 Lykke til idag og imorgen!! ← Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. april 2007 #2906 Del Skrevet 16. april 2007 Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 16. april 2007 #2907 Del Skrevet 16. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. april 2007 Forfatter #2908 Del Skrevet 16. april 2007 Kom hjem fra trening også var det noen som hadde lagt meg til på msn, regnet jo med at det var noen kjente. Men det var det visst ikke. Var bilde av en jente som jeg ikke kjenner. og hun mener hun kjenner meg fra nettet?!? Fra nettby eller blink eller noe?!?! Jeg har ikke vært der så jeg skjønner jo ingenting.. :klø: Freaky greier!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 16. april 2007 #2909 Del Skrevet 16. april 2007 Kan det ikke være herfra da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. april 2007 Forfatter #2910 Del Skrevet 16. april 2007 Kan det ikke være herfra da? ← Det kunne det sikkert vært, men jeg har ikke gitt msn adressen min til noen her nå.Siste jeg ga den til var Ephemera og det er sikkert nesten et år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. april 2007 Forfatter #2911 Del Skrevet 16. april 2007 Gikk forresten bra på sykehuset i dag, bortsett fra at legen tydligvis mente jeg var for ung til å være der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 16. april 2007 #2912 Del Skrevet 16. april 2007 Gikk forresten bra på sykehuset i dag, bortsett fra at legen tydligvis mente jeg var for ung til å være der.. ← Er man ikke for ung, så er man for gammel ... Mange skruer som tasser rundt i hvit frakk, men det skal vi vel bare være glade for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 17. april 2007 #2913 Del Skrevet 17. april 2007 Det er nok mer vanlig at han ser eldre kvinner enn deg der vet du, og da blir det helt feil for han å se at en ung kvinne søker hjelp "før det er for sent". Jeg håper virkelig det klaffer for dere denne gangen! Jeg skal krysse fingre, tær og hår for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. april 2007 #2914 Del Skrevet 17. april 2007 Gikk forresten bra på sykehuset i dag, bortsett fra at legen tydligvis mente jeg var for ung til å være der.. ← For noe tull tror jeg hadde sagt han både det ene og det andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. april 2007 Forfatter #2915 Del Skrevet 17. april 2007 Ja altså det jeg reagerer mest på er at de andre legene har rost meg for å være så ung. Han en sa; å, du er 24. Det bra, det er i den alderen man skal få barn! Og så kommer denne lurifaksen i går og sier at jeg er for ung. Han klarte også å melde at siden det ikke var funnet noe galt med oss ville vi sikkert klart å få barn på egen hånd om vi bare hadde ventet litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. april 2007 #2916 Del Skrevet 17. april 2007 Men vet du, jeg så et innslag i en nyhetssending om det der for kort tid siden. Det handlet om at alle hormonmedisinene ikke nødvendigvis er så bra for kroppen og at mange hiver seg på kunstig befruktning før de egentlig trenger det. De sa at det var helt vanlig å for eksempel prøve i over et år før man ble gravid, men at mange har unødvendig dårlig tid og vil ha hjelp. Så lenge man ikke var så gammel at det begynte å haste med å bli gravid, anbefalte de at man tok tiden til hjelp. Om jeg ikke husker feil, så var det også innslag om et par som hadde ex antall mislykkede prøverørsforsøk, men som ble gravide på den vanlige måten etterpå Så jeg tror det er derfor han sa dette - fordi behandlingen ikke er så helt bra for kroppen. Men det er klart at det er individuelt hvor lyst man har på barn og hvor mye man synes det haster selv. Og du vet at både jeg og Ephelille krysser fingrene for deg. Vurderer å flette håret på oss begge også! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 17. april 2007 #2917 Del Skrevet 17. april 2007 Kom hjem fra trening også var det noen som hadde lagt meg til på msn, regnet jo med at det var noen kjente. Men det var det visst ikke. Var bilde av en jente som jeg ikke kjenner. og hun mener hun kjenner meg fra nettet?!? Fra nettby eller blink eller noe?!?! Jeg har ikke vært der så jeg skjønner jo ingenting.. :klø: Freaky greier!! ← Merkelig... For hvor hadde hun fått tak i msn-adressen din da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. april 2007 #2918 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg hadde en som bare la meg til på MSN for noen år siden. Aner ikke hvor hun fikk adressen min fra - hun sa bare vagt at hun hadde funnet den på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. april 2007 Forfatter #2919 Del Skrevet 17. april 2007 Merkelig... For hvor hadde hun fått tak i msn-adressen din da? :klø: ← Aner ikke... Jeg hadde en som bare la meg til på MSN for noen år siden. Aner ikke hvor hun fikk adressen min fra - hun sa bare vagt at hun hadde funnet den på nett ← Sikkert samme personen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. april 2007 Forfatter #2920 Del Skrevet 17. april 2007 Men vet du, jeg så et innslag i en nyhetssending om det der for kort tid siden. Det handlet om at alle hormonmedisinene ikke nødvendigvis er så bra for kroppen og at mange hiver seg på kunstig befruktning før de egentlig trenger det. De sa at det var helt vanlig å for eksempel prøve i over et år før man ble gravid, men at mange har unødvendig dårlig tid og vil ha hjelp. Så lenge man ikke var så gammel at det begynte å haste med å bli gravid, anbefalte de at man tok tiden til hjelp. Om jeg ikke husker feil, så var det også innslag om et par som hadde ex antall mislykkede prøverørsforsøk, men som ble gravide på den vanlige måten etterpå Så jeg tror det er derfor han sa dette - fordi behandlingen ikke er så helt bra for kroppen. Men det er klart at det er individuelt hvor lyst man har på barn og hvor mye man synes det haster selv. Og du vet at både jeg og Ephelille krysser fingrene for deg. Vurderer å flette håret på oss begge også! :klem: ← Jeg har lest en artikkel om dette, der var det to leger som uttalte seg og det viser seg at de ikke ert helt enige på dette punktet. Og det var akkurat det jeg reagerte på i går. Jeg syns ikke det er rett at jeg skål være der og føle det så ubehagelig fordi at leger og forskere tydligvis er uenige. Nå har de tatt oss inn og valgt og behandle oss og da trenger de ikke begynne med å kritisere at vi er der.. Er veldig spent på om det er samme legen i dag.. Håper ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg