Drua Skrevet 10. april 2007 #2881 Del Skrevet 10. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 10. april 2007 #2882 Del Skrevet 10. april 2007 Mammas tannlege er gift med en gynekolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. april 2007 Forfatter #2883 Del Skrevet 10. april 2007 ------------------------ Hei Lassie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. april 2007 #2884 Del Skrevet 12. april 2007 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. april 2007 Forfatter #2885 Del Skrevet 12. april 2007 Hvordan går det med deg? ← Det går bra med meg, skal på sykehuset i morgen... *krysserfingre* Fortsatt litt vondt i munnen men håper en natts søvn vil hjelpe. Har hatt den årlige "audition" på treningen i dag, det gikk bra fikk bare skryt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. april 2007 #2886 Del Skrevet 12. april 2007 Hei! I dag har vi fått brev om at vi skal henvises til St.Olav for prøverør. Tusen tanker da vet du,og jeg tenkte jeg skulle spørre deg som kanskje har litt mere peiling enn meg. Hvordan er det med betaling og sånn? Betaler vi kun en egenandel som er på ca 1500 kr? Og er all medisinene kostbare? Dere brukte en metode som kalles AIH(?) eller noe i den duren.Hva er det egentlig,og hvorfor brukte dere akkurat den metoden? Håper du har det bra! Klem nysgjerrige MrsP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. april 2007 #2887 Del Skrevet 12. april 2007 Lykke til i morgen forresten! Krysser alt jeg har for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 12. april 2007 #2888 Del Skrevet 12. april 2007 Lykke til i morgen jenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. april 2007 Forfatter #2889 Del Skrevet 13. april 2007 Hei! I dag har vi fått brev om at vi skal henvises til St.Olav for prøverør. Tusen tanker da vet du,og jeg tenkte jeg skulle spørre deg som kanskje har litt mere peiling enn meg. Hvordan er det med betaling og sånn? Betaler vi kun en egenandel som er på ca 1500 kr? Og er all medisinene kostbare? Dere brukte en metode som kalles AIH(?) eller noe i den duren.Hva er det egentlig,og hvorfor brukte dere akkurat den metoden? Håper du har det bra! Klem nysgjerrige MrsP! ← Den nysgjerrige Mrs P kan lese PM, for jeg har skrevet den lengste PM`n noen gang.... Lykke til i morgen forresten! Krysser alt jeg har for deg!! ← Lykke til i morgen jenta ← Takk for det. Litt blanding av glede og nervøsitet her nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 13. april 2007 #2890 Del Skrevet 13. april 2007 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. april 2007 Forfatter #2891 Del Skrevet 13. april 2007 Hvordan gikk det i dag? ← Takk det gikk bra..Skal inn på mandag og tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. april 2007 Forfatter #2892 Del Skrevet 13. april 2007 Har fortsatt smerter etter tannlegebesøket på tirsdag, så jeg tok en paralgin forte. Og nå går rommet rundt... Godt ikke jeg er Pulver..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 13. april 2007 #2893 Del Skrevet 13. april 2007 Bare innom for å ønske deg god helg, og alt annet enn bare sommerfugler i magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 13. april 2007 #2894 Del Skrevet 13. april 2007 Hva betyr "gikk bra"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. april 2007 Forfatter #2895 Del Skrevet 13. april 2007 Hva betyr "gikk bra"? ← Gikk bra betyr at de fant en eggpose, noe som vistnok er normalt i hormonfri syklus. Og den var 15mm, så jeg skal sette eggeløsningssprøyte på søndag og inn til inseminering mandag og tirsdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 13. april 2007 #2896 Del Skrevet 13. april 2007 Har fortsatt smerter etter tannlegebesøket på tirsdag, så jeg tok en paralgin forte. Og nå går rommet rundt... Godt ikke jeg er Pulver..... ← :klø: Gikk bra betyr at de fant en eggpose, noe som vistnok er normalt i hormonfri syklus. Og den var 15mm, så jeg skal sette eggeløsningssprøyte på søndag og inn til inseminering mandag og tirsdag.. ← Åh, som jeg håper det går denne gangen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 13. april 2007 Forfatter #2897 Del Skrevet 13. april 2007 :klø: Ja, jeg tenkte på hvor mye vondt du hadde og at du må ta smertestillende ofte.. Jeg er jo så høy på denne ene pilla at jeg sikkert ikke kan gå rett før madag ved lunsjtider.. Åh, som jeg håper det går denne gangen!!! Det gjør jeg og.... Litt redd for å få for store forhåpninger, men hvordan i all verden skal man klare å jekke seg ned? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2898 Del Skrevet 15. april 2007 Da er sprøyten satt og jeg er klar for i morgen, i hvertfall nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. april 2007 #2899 Del Skrevet 15. april 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. april 2007 Forfatter #2900 Del Skrevet 15. april 2007 Lykke til! ← Takk takk! Hvprdan står det til med Mr.P? tar han det bedre nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg