Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg?  :klem:

Det går bra med meg, skal på sykehuset i morgen... *krysserfingre*

Fortsatt litt vondt i munnen men håper en natts søvn vil hjelpe.

Har hatt den årlige "audition" på treningen i dag, det gikk bra fikk bare skryt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Hei! :vinke:

I dag har vi fått brev om at vi skal henvises til St.Olav for prøverør.

Tusen tanker da vet du,og jeg tenkte jeg skulle spørre deg som kanskje har litt mere peiling enn meg. Hvordan er det med betaling og sånn? Betaler vi kun en egenandel som er på ca 1500 kr? Og er all medisinene kostbare?

Dere brukte en metode som kalles AIH(?) eller noe i den duren.Hva er det egentlig,og hvorfor brukte dere akkurat den metoden?

Håper du har det bra!

Klem nysgjerrige MrsP! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :vinke:

I dag har vi fått brev om at vi skal henvises til St.Olav for prøverør.

Tusen tanker da vet du,og jeg tenkte jeg skulle spørre deg som kanskje har litt mere peiling enn meg. Hvordan er det med betaling og sånn? Betaler vi kun en egenandel som er på ca 1500 kr?  Og er all medisinene kostbare?

Dere brukte en metode som kalles AIH(?) eller noe i den duren.Hva er det egentlig,og hvorfor brukte dere akkurat den metoden?

Håper du har det bra!

Klem nysgjerrige MrsP! :klem:

Den nysgjerrige Mrs P kan lese PM, for jeg har skrevet den lengste PM`n noen gang.... :ler:;)

Lykke til i morgen forresten!

Krysser alt jeg har for deg!! :)

Lykke til i morgen jenta :)

Takk for det. Litt blanding av glede og nervøsitet her nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt smerter etter tannlegebesøket på tirsdag, så jeg tok en paralgin forte. Og nå går rommet rundt... :ler:

Godt ikke jeg er Pulver..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva betyr "gikk bra"?

Gikk bra betyr at de fant en eggpose, noe som vistnok er normalt i hormonfri syklus. Og den var 15mm, så jeg skal sette eggeløsningssprøyte på søndag og inn til inseminering mandag og tirsdag.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver
Har fortsatt smerter etter tannlegebesøket på tirsdag, så jeg tok en paralgin forte. Og nå går rommet rundt... :ler:

Godt ikke jeg er Pulver..... :ler:

:klø:

Gikk bra betyr at de fant en eggpose, noe som vistnok er normalt i hormonfri syklus. Og den var 15mm, så jeg skal sette eggeløsningssprøyte på søndag og inn til inseminering mandag og tirsdag.. :hoppe:

:hoppe: Åh, som jeg håper det går denne gangen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:klø:

Ja, jeg tenkte på hvor mye vondt du hadde og at du må ta smertestillende ofte.. Jeg er jo så høy på denne ene pilla at jeg sikkert ikke kan gå rett før madag ved lunsjtider.. :ler:

:hoppe: Åh, som jeg håper det går denne gangen!!!

Det gjør jeg og.... Litt redd for å få for store forhåpninger, men hvordan i all verden skal man klare å jekke seg ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...