Gjest Bodillen Skrevet 16. mars 2007 #2721 Del Skrevet 16. mars 2007 Lykke til, Grace. Jeg krysser fingre og tær for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #2722 Del Skrevet 16. mars 2007 herregud, rasling i eggstokkene og nervøs mage... Ingen god kombinasjon.. Enda jeg vet det ikke er noe pes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 16. mars 2007 #2723 Del Skrevet 16. mars 2007 En positiv grace er topp!! Det ordner seg vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #2724 Del Skrevet 16. mars 2007 Kjøpte forresten ny telefon i går. Eller bestillte heter det. Har ikke fått den enda.. SE w 880i :-) Håper den kommer fort, fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 16. mars 2007 #2725 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Litt morsomt dette Grace, men så vidt jeg forstår skal vi faktisk til inseminasjon på samme dag (I dag!) og på samme sted! Kanskje vi sees i ettermiddag? Det er veldig fort gjort og overhodet ikke vondt, men spennende er det! Lykke til! PS. BM'en ble plutselig litt engstelig for at de skulle blande sammen sædprøvene Endret 16. mars 2007 av Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #2726 Del Skrevet 16. mars 2007 Litt morsomt dette Grace, men så vidt jeg forstår skal vi faktisk til inseminasjon på samme dag (I dag!) og på samme sted! Kanskje vi sees i ettermiddag? Det er veldig fort gjort og overhodet ikke vondt, men spennende er det! Lykke til! PS. BM'en ble plutselig litt engstelig for at de skulle blande sammen sædprøvene ← Næææ? Er det sant.. Så morsomt... men da lurer jeg på noe. har du vært til kontroll noe denne uken? For jeg tror jeg traff samme person begge gangene jeg var på kontroll. ? He he, ja da ses vi nok. Hyggelig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #2727 Del Skrevet 16. mars 2007 Hmm så i dagboka di nå at du var på UL i går, det var jo ikek jeg så da er det ikek deg jeg har sett de andre gangene.. Vel vel, vi ses! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #2728 Del Skrevet 16. mars 2007 Da har jeg vært på Riksen. Det gikk veldig fort. Fortsatt litt skuffet fordi det ikke blir noe i morgen. Legen virket ikke spesiellt positiv til det han heller. Samme fyr som for to dager siden. Selve greia var ikke vondt, men heller litt ubehagelig. Glad det er over. Vet ikke sikkert om jeg traff Leo eller ikke. Jeg turte aldri å spørre de som satt der. Ellers, God helg folks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 16. mars 2007 #2729 Del Skrevet 16. mars 2007 Var han ikke? Så teit da! Hmm.. jaja vi får bare satse på at det holdt med en gang da! Leo får røpe hva hun hadde på seg så kanskje du husker henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #2730 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg syns han er litt sånn mumlete og svarer liksom aldri helt så det gir noe klart svar så jeg blir veldig usikker.. Men men, går det ikke så vet jeg hvordan kroppen tåler hormonene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 16. mars 2007 #2731 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg syns han er litt sånn mumlete og svarer liksom aldri helt så det gir noe klart svar så jeg blir veldig usikker.. Men men, går det ikke så vet jeg hvordan kroppen tåler hormonene. ← Noen mennesker egner seg ikke til å jobbe med mennesker, og da burde de i hvert fall ikke bli leger, aller minst på et sted som det du har vært på! Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 16. mars 2007 #2732 Del Skrevet 16. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 16. mars 2007 #2733 Del Skrevet 16. mars 2007 Vet ikke sikkert om jeg traff Leo eller ikke. Jeg turte aldri å spørre de som satt der. ← Hvis jeg sier at jeg kom 16.45 og ikke er av asiatisk opprinnelse, så vet du kanskje hvem jeg er? Kom dessuten rett fra tur i skogen, så jeg hadde oilskinjakke og joggesko. Jeg syns han er litt sånn mumlete og svarer liksom aldri helt så det gir noe klart svar så jeg blir veldig usikker.. Men men, går det ikke så vet jeg hvordan kroppen tåler hormonene. ← Jeg har vært hos ham flere ganger (Husker ikke hva han heter akkurat nå...) og jeg synes vanligvis han er svært så grei og hyggelig. I dag var han imidlertid stresset og jeg overhørte en samtale som tydet på at han hadde hatt noen private problemer og kommet for sent. Ikke vet jeg, men meg "kløp" han med spekulumet så jeg hylte rett ut . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #2734 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvis jeg sier at jeg kom 16.45 og ikke er av asiatisk opprinnelse, så vet du kanskje hvem jeg er? Kom dessuten rett fra tur i skogen, så jeg hadde oilskinjakke og joggesko. Jeg har vært hos ham flere ganger (Husker ikke hva han heter akkurat nå...) og jeg synes vanligvis han er svært så grei og hyggelig. I dag var han imidlertid stresset og jeg overhørte en samtale som tydet på at han hadde hatt noen private problemer og kommet for sent. Ikke vet jeg, men meg "kløp" han med spekulumet så jeg hylte rett ut . ← Ja han har vært grei hver gang, men han gir meg så merkelig svar syns jeg. Da vet jeg hvem du var av de Hun andre så veldig på meg skjønner du, også prøvde jeg å høre om mannen hennes hadde dialekt men fant aldri ut av det.. Var litt komisk for jeg traff dem i butikken her hjemme 20 minutter etter jeg hadde reist fra Riksen. Ble littt overrasket over hvor ubehagelig det var, trodde ikke jeg skulle merke noe særlig... Men det kan vel være pga at han stresset litt.. Huggelig å se deg hvertfall, om vi treffes igjen skal jeg tørre og si noe også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 16. mars 2007 #2735 Del Skrevet 16. mars 2007 Hva skjer videre nå, da? Bare vente? Må du ta noen spesielle forholdsregler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 16. mars 2007 #2736 Del Skrevet 16. mars 2007 Hva skjer nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #2737 Del Skrevet 17. mars 2007 Hva skjer videre nå, da? Bare vente? Må du ta noen spesielle forholdsregler? ← Hva skjer nå da? ← Ser ut som det bare blir å vente ja.. Har jo fått rekvisisjon til blodprøve, men syns selv den dagen de satt for den var litt tidlig. Men det er jo ikke jeg som er lege..... Tror ikke det er noen spesielle forhåndsregler. Jeg drikker jo ikke, og ikke spiser nesten ikke sukker syns det holder jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 17. mars 2007 #2738 Del Skrevet 17. mars 2007 Så du ligger ikke med bena høyt hele helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 17. mars 2007 #2739 Del Skrevet 17. mars 2007 Vel da er det bare å krysse fingrene og smøre seg med en god dæsj tålmodighet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 17. mars 2007 #2740 Del Skrevet 17. mars 2007 Er innom for å krysse fingrene for at det går bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg