Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det blir tur likevel! :hoppe: :hoppe:

Har bestillt 50 års gave til mamma.Overraskelse.

En uke i sol og varme!

Og det er ikke så lenge til heller.. Bare 20 dager... :sjarmor:

:hoppe: Jeg skal bli bruuuuuuuuuuuuuuuun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen

Ser du løper mellom to jobber, Grace. Ikke bra å stresse i din situasjon, vet du...

Det du tenger er antagelig en skikkelig romantisk, rolig og bedagelig ferie i varmere strøk - med mye :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser du løper mellom to jobber, Grace. Ikke bra å stresse i din situasjon, vet du...

Det du tenger er antagelig en skikkelig romantisk, rolig og bedagelig ferie i varmere strøk - med mye  :humpe:

Skal trappe ned jobbingen snart.

;)

Oi! Sol og sommer! Blir jo rent misunnelig!

*kikker ut av vinduet og sukker over snøen*

Kos dere på en velfortjent ferie!

He he, det blir ingen romantisk tur for jeg skal reise med mammaen min.

Hun fyller 50 år snart så på morsdagen så får hun den første gaven sin. Som da er sydenturen... Også har jeg snakket med jobben hennes i dag så de har ordnet henne fri da. Og på den ordentlige dagen skal hun få en undulat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bodillen
Skal trappe ned jobbingen snart.

;)

He he, det blir ingen romantisk tur for jeg skal reise med mammaen min.

Hun fyller 50 år snart så på morsdagen så får hun den første gaven sin. Som da er sydenturen... Også har jeg snakket med jobben hennes i dag så de har ordnet henne fri da. Og på den ordentlige dagen skal hun få en undulat...

En undulat er da grei nok gave, det? Ta med deg sussebassen og reis med ham i steden! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En undulat er da grei nok gave, det? Ta med deg sussebassen og reis med ham i steden! :ler:

Ser ut som jeg skal det også, bare noen uker senere. Så først med morsan så med sambo ;) greit å ta mye fri :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi heldiggrisen! Det høres jo bra ut! :)

Og litt sydenvarme med sambissen din og bølgeskvulp i bakgrunnen må jo være det ultimate babyproduksjonsmiljøet :sjarmor:

(men hvordan passer det med el?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi heldiggrisen! Det høres jo bra ut! :)

Og litt sydenvarme med sambissen din og bølgeskvulp i bakgrunnen må jo være det ultimate babyproduksjonsmiljøet :sjarmor:

(men hvordan passer det med el?)

Vet du hva, det har jjeg ingen anelse om... Og har ikke tenkt å finne det ut heller. ;)

Så deilig!

Hvor skal dere reise? :)

Med mamma reiser jeg til Gran Canaria. Turen med sambo er litt usikker fortsatt, vil se ann hva de sier på sykehuset om ting framover men hvis vi drar så er det der vi var sist :sjarmor: Der vi alltid er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidl har lagersalg rett over veien for der jeg jobber.

Var jæ... :sjarmor: mye dritt der, men fikk en Music station til Ipoden min for 100 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg kjøpt en gave som jeg gelder meg veldig til å gi bort..

Kan ikke fortelle noe mer om det enda. Men de som får den blir nok veldig glade.

Håper jeg da..... :sjenert:

Endret av Grace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...