Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2007 #2421 Del Skrevet 31. januar 2007 Uff det var leit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2422 Del Skrevet 1. februar 2007 Leste om Thomas Holm og samboeren hans, stakkars folk!!!! Syns det er bra de saksøker sykehuset, skulle bare mangle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2007 #2423 Del Skrevet 1. februar 2007 Leste om Thomas Holm og samboeren hans, stakkars folk!!!! Syns det er bra de saksøker sykehuset, skulle bare mangle... ← :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2424 Del Skrevet 1. februar 2007 Forsiden av Dagbladet i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. februar 2007 #2425 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg tenkte å snoke litt ang forsamtale i grupper for deg, men det er bare Riksen som gjør det sånn. På Ullevål har man alene, så det var ikke mye hjelp i de jeg kjenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2426 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg tenkte å snoke litt ang forsamtale i grupper for deg, men det er bare Riksen som gjør det sånn. På Ullevål har man alene, så det var ikke mye hjelp i de jeg kjenner. ← Tenkte jeg skulle plage Leo litt mer, hun har jo vært der;) Men takk for at du sjekket uansett.... Akkurat nå er jeg sliten og har lyst til å gi opp hele greia... Skal selvfølgelig ikke det, men må bare syte litt.. Er så lei av at det ALDRI skjer noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 1. februar 2007 #2427 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er lov å være litt lei innimellom det er en lang og tung prosess, ingen tvil om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #2428 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er lov å være litt lei innimellom det er en lang og tung prosess, ingen tvil om det. ← Huff ja, jeg begynner å lure på hva vi har begynt på... Men men, det går nok bra til slutt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. februar 2007 #2429 Del Skrevet 1. februar 2007 Det er mange som blir gravide når de venter på prøverør fordi da slapper de av og glemmer å stresse med det (har jeg hørt da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. februar 2007 #2430 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er mange som blir gravide når de venter på prøverør fordi da slapper de av og glemmer å stresse med det (har jeg hørt da...) ← Jeg vet om folk som har opplevd akkurat det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 2. februar 2007 #2431 Del Skrevet 2. februar 2007 Ei jeg kjenner har ett prøverørsbarn og ett laget på naturmetoden. Den eldste er prøverør. Den yngste ble hun gravid med mens den eldste fortsatt var en liten baby... Kan jo si de ble gledelig overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. februar 2007 #2432 Del Skrevet 2. februar 2007 God helg,Gracejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #2433 Del Skrevet 2. februar 2007 Det er mange som blir gravide når de venter på prøverør fordi da slapper de av og glemmer å stresse med det (har jeg hørt da...) ← Jeg vet om folk som har opplevd akkurat det ← Ei jeg kjenner har ett prøverørsbarn og ett laget på naturmetoden. Den eldste er prøverør. Den yngste ble hun gravid med mens den eldste fortsatt var en liten baby... Kan jo si de ble gledelig overrasket ← Det er nok endel som det skjer med ja. God helg,Gracejenta! ← God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. februar 2007 Forfatter #2434 Del Skrevet 3. februar 2007 litt for at Ephelille kommer snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 3. februar 2007 #2435 Del Skrevet 3. februar 2007 :kys_2: :hoppe: (det skal hjelpe med tyngdekraft) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. februar 2007 #2436 Del Skrevet 3. februar 2007 Usj, så kjipt med feriene... Håper dere får kost dere masse hjemme da Leste om Thomas Holm og samboeren hans, stakkars folk!!!! Syns det er bra de saksøker sykehuset, skulle bare mangle... ← Leste dette jeg også. Jeg har spilt fotball sammen med T.H. i mange år og kjenner han gjennom det. De siste årene så har vi jo naturligvis hatt mindre kontakt så jeg visste ikke en gang at han skulle ha barn. Satt på åpent bakeri da jeg leste artikkelen og tårene rant . Så utrolig tøft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #2437 Del Skrevet 4. februar 2007 Ja ja, da kom det jeg håpet ikke skulle komme... Begynner vel å bli vant til det nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. februar 2007 #2438 Del Skrevet 4. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 4. februar 2007 #2439 Del Skrevet 4. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. februar 2007 #2440 Del Skrevet 4. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg