Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:ler: egentlig ikke. Kunne godt droppet hele greia  :sjenert:

:ler: Okei da... Bare litt overentusiastisk inntresert i alt man får gjøre når man er gravid ;)

Men men, jeg får hvertfall være mye borte fra jobben uten å få kjeft for det...

Det kan vel anses som en "gode" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen goder skal man da ha :ler: men den omvisningen hadde jeg droppet hvis jeg hadde vist hva det egentlig var. Jeg er like grønn nå som for noen timer siden :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen goder skal man da ha  :ler: men den omvisningen hadde jeg droppet hvis jeg hadde vist hva det egentlig var. Jeg er like grønn nå som for noen timer siden :forvirret:

Så dumt da.. Trodde det var litt nyttiog jeg..

Selv om jeg føler meg ganske kjent på Riksen alt nå så vil man vel vite hvor og hva når den tiden kommer.....

:vinke: til Murf! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder at du vet du skal i fjerde etasje ved fødsel - alt annet foregår i tredje :ler:

Ja da vet jeg jo hvertfall det..

Alt videre jeg skal gjøre der nå er jo i tredje etasje. Samme skranken som ellers.

Du vet du forresten hva, når vi skal dit på smatale i februar er det sammen med andre par... Er jo greit nok for de er der for det samme men tenk om man plutselig støter på noen kjente.. Eller en eks eller noe sånt...

Det hadde tatt seg ut..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, jeg så på FUB og SG at det er med andre først på sånt lite "møte" Og så er det individuellt etterpå..

Så det kan bli en komisk opplevelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::ler: Ja, nesten litt rart med tanke på taushetsplikt og sånne ting. Det går kanskje an å be om å få alene hvis man ikke vil at noen skal vite det.

Tenkte på det når vi satt og ventet i dag. Det er litt rart med samme venterom for gravide og prøvere egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket:  :ler: Ja, nesten litt rart med tanke på taushetsplikt og sånne ting. Det går kanskje an å be om å få alene hvis man ikke vil at noen skal vite det.

Tenkte på det når vi satt og ventet i dag. Det er litt rart med samme venterom for gravide og prøvere egentlig.

Kan godt hende, men er ikke så nøye for min del..

Sambo driver å tuller med at alle må sitte i ring også sier en og en : Hei jeg heter ....(Grace) og klarer ikke få barn. Og så svarer alle i kor Hei ...Grace. :ler:

Jeg syns også de venterommene er litt rare ble litt lei meg første gangen jeg var der oppe. Men syns det var 100 ganger værre å ligge på oppvåkning etter lap med en som akkurat har tatt abort og som ligger og snakker om ulovlige aborter og hvordan de utføres :overrasket: Hadde jeg vært litt piggere hadde jeg banket henne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ufrivillig gravid en gang, og i den korridoren og på det venterommet (St. Olavs) var det bare ufrivillig gravide.

Å plassere folk som tar provosert abort og ufrivillig barnløse på samme rom, og på samme venterom for den del, er da utrolig lite gjennomtenkt og empatisk! :forvirret:

Endret av niomi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bodillen
Jeg syns også de venterommene er litt rare ble litt lei meg første gangen jeg var der oppe. Men syns det var 100 ganger værre å ligge på oppvåkning etter lap med en som akkurat har tatt abort og som ligger og snakker om ulovlige aborter og hvordan de utføres :overrasket:  Hadde jeg vært litt piggere hadde jeg banket henne....

Hadde jeg vært der skulle jeg banket henne for deg!

Folk er jammen ganske utrolige.

Husker da jeg hadde en spontanabort for noen år siden. En "venninne" var blitt uønsket gravid samtidig med meg, og da jeg lå på sofaen etter streng beskjed fra legen om å holde meg i ro, og bekymret meg som satan for blødningene, så presterte hun å si "jeg skulle ønske det var meg som lå der...!" Skikkelig ønskesituasjon, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en merkelig greie at sykehusene praktiserer det sånn.

Men det er visst vanlig på alle sykehusene.

Missforstå meg rett, jeg personlig er for at folk skal kunne få selvbestemt abort.(ikke de som bruker det som prevansjon og sånn altså)

Men de kunne adskilt oss med barneønske fra de på operasjonsopvåkningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På St. Olavs for noen år siden, så var det altså egen "abort-gang". For øvrig er den gangen (var ikke noe venteværelse) det mest deprimerende jeg har vært i - jenter med kjæresten som hylte og grein og sa "jeg skal drepe babyen min, jeg skal drepe babyen min!" Jeg hadde personlig lyst å gå bort til de, gi de pekefingeren og si "Nå holder du kjeft, ellers kan du gå igjen og bære frem barnet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kys_2:

Her var det mye rare sykehushistorier... :overrasket:

Jeg har på meg den nye sorte kjolen idag jeg, Grace. Liker den veldig godt, jeg også :Nikke: Hadde trang dongeribukse på meg under når jeg var ute da. Hvis jeg skulle hatt strømpebukse og støvletter, måtte jeg hatt støvletter med høy hæl = livsfarlig på isen med vaggende gange! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...