Lassie Skrevet 19. juni 2007 #3141 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg vet så inderlig vel hvordan det føles, Grace. Forøvrig må jeg innrømme at jeg ble skikkelig motløs av å lese at man må ta sprøytene selv - aldri i verden om jeg takler det!! Det tror jeg mannen får gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3142 Del Skrevet 19. juni 2007 Kan godt hende du får sånn penn. De rullerer på hva slags du får. Jeg syns det var litt ubehaglig de første gangene men etterhvert gikk det helt fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 19. juni 2007 #3143 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg skal krysse fingrene for deg vennen, synes virkelig det er din tur nå! Du er så utrolig tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3144 Del Skrevet 20. juni 2007 hjemme igjen.. Føler meg litt mørbanket men ellers ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. juni 2007 #3145 Del Skrevet 20. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 20. juni 2007 #3146 Del Skrevet 20. juni 2007 hjemme igjen.. Føler meg litt mørbanket men ellers ok. Puh! Endelig ferdigfor i dag? Nå begynte jeg å bli litt sliten av å krysse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3147 Del Skrevet 20. juni 2007 Puh! Endelig ferdigfor i dag? Nå begynte jeg å bli litt sliten av å krysse! Jepp. Men prøv gjerne å kryss litt itl for det ble desverre bare tre egg, så kan ikke si det er det beste utgangspunktet akkurat.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. juni 2007 #3148 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg krysser hele tiden vet du, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 20. juni 2007 #3149 Del Skrevet 20. juni 2007 Jepp. Men prøv gjerne å kryss litt itl for det ble desverre bare tre egg, så kan ikke si det er det beste utgangspunktet akkurat.... Håkey! På'n igjen! *krysser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 21. juni 2007 #3150 Del Skrevet 21. juni 2007 Det er virkelig lov å bli lei seg, hvertfall når det blir så nært.ENIG! Jepp. Men prøv gjerne å kryss litt itl for det ble desverre bare tre egg, så kan ikke si det er det beste utgangspunktet akkurat.... Hvor mange skulle det helst ha vært...? Jeg har ei venninne som fikk sånn før-prøverør-ting, og hun hadde 3 egg og det var maks når de "sprøytet inn". Jeg er ikke helt inne i dette, men synes det er spennende å lære om det. Stooooor ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. juni 2007 #3151 Del Skrevet 21. juni 2007 De setter vel bare inn ett egg av gangen nå? Men man kan fryse ned befruktede egg slik at man slipper alt hormonstyret neste gang. Får man ut seks egg og får befruktet alle får man på en måte seks forsøk på en hormonkur. Har jeg forstått det rett da Grace? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3152 Del Skrevet 21. juni 2007 ENIG! Hvor mange skulle det helst ha vært...? Jeg har ei venninne som fikk sånn før-prøverør-ting, og hun hadde 3 egg og det var maks når de "sprøytet inn". Jeg er ikke helt inne i dette, men synes det er spennende å lære om det. Stooooor ! De tre hun hadde var nok hva hun fikk satt inn. ikke hva de fikk ut. Det burde vel ligget på en 7-12 egg tror jeg, men det er ingen målestokk på det for det trengs jo bare ett gullegg;) De setter vel bare inn ett egg av gangen nå? Men man kan fryse ned befruktede egg slik at man slipper alt hormonstyret neste gang. Får man ut seks egg og får befruktet alle får man på en måte seks forsøk på en hormonkur. Har jeg forstått det rett da Grace? Det er vel litt forskjell om de setter inn et eller to, men si f eks at bare to av våre har blitt befruktet og delt tror jeg ikke de fryser ned et alene. Er ikke helt sikker men tror de fryser to og flere. Ofte kommer det an på kvaliteten også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3153 Del Skrevet 21. juni 2007 Er så nervøs at jeg nesten kaster opp... Det må gå bra, det bare må.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. juni 2007 #3154 Del Skrevet 21. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3155 Del Skrevet 21. juni 2007 Alle tre er befruktet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 21. juni 2007 #3156 Del Skrevet 21. juni 2007 Ååååh, dette er nervepirrende!!!! Jeg krysser absolutt alt jeg har for deg nå, Grace!!! Lyst å rope ut, jeg håper virkelig dette går bra!!! :klem: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3157 Del Skrevet 21. juni 2007 Ååååh, dette er nervepirrende!!!! Jeg krysser absolutt alt jeg har for deg nå, Grace!!! Lyst å rope ut, jeg håper virkelig dette går bra!!! :klem: :klem: Takk for det! tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebird Skrevet 21. juni 2007 #3158 Del Skrevet 21. juni 2007 Dette er kjempebra! Krysser fingre og tær for at alt går bra, og at gullegget holder seg på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 21. juni 2007 #3159 Del Skrevet 21. juni 2007 Åh,så bra!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 21. juni 2007 #3160 Del Skrevet 21. juni 2007 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg