Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Da er garderoben bestillt.. Det kom på den nette sum av 16000,-

Gleder meg villt til den kommer! :hoppe:

Nå skulle vi hatt dåne-smiley her på KG. ;) :dåååån:

Etter et par samtaler med Riksen er alt mye bedre....

Jeg begynner med medisiner på selveste 17 mai.. :hoppe:

For ivf altså. Blir uttak ca uke 25! :hoppe:

:tommelsmil:

Yes!!!  :tommel:  :babysmokk:

Henger meg på denne! Baby kom til Grace! :hoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får ikke vært så mye her om dagen. Vi er ikke ferdige med å pusse opp så jeg får ikke brukt pc`n hjemme og her på jobben er det ganske tett program;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gjett om jeg er lei av å pusse opp? Men nå er det heldigvis gått en uke siden garderoben ble bestillt. Så det er vel ikke alt for lenge til den kommer...

*håper*

Har forresten stoppet helt å drikke alkohol. Litt kjedelig nå når alle skal ha utepils hele tiden, men men det er for en god sak :ler:

Prøver å gå ned litt i vekt også, vil liksom at kroppen skal være i god form til dette forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig hvor fort man venner seg til å ikke drikke. Har såvidt smakt alkohol på snart ett år, og det er egentlig bare deilig å våkne hver helgedag å ikke ha vondt i hodet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig hvor fort man venner seg til å ikke drikke. Har såvidt smakt alkohol på snart ett år, og det er egentlig bare deilig å våkne hver helgedag å ikke ha vondt i hodet :)

Noen ganger i det siste har jeg våknet å følt meg fyllesyk...

merkelige greier..

Eneste er at jeg har lyst på øl når vi griller, ellers går det temmelig greit.

har begynt å grue meg litt til ivf, men det er kanskje vanlig at man får litt sommerfugler i magen...

Må huske å få hentet medisinene mine snart også jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig :Nikke:

Og jeg har også savnet drikke til maten, men det er det eneste. Fyll er ikke sååå gøy egentlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampyra

Hei jenta!! :)

Du kan jo kjøpe deg lettøl da! Det finnes mange gode varianter der. Når jeg er skikkelig øltørst og sjåfør kjøper jeg meg gjerne en munkholm ute på byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...