Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja du virker overraskende bra.. Jeg var kake til langt utpå dag 2.. Klarte vel å sitte 20 min på pc`n og det var det..

Tror det var de smertestillende som hang i, hehe.. For i går var ikke like fin dag for å si det sånn.

Hvordan går det med deg, frøken? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

:klem: til deg og :klem: til Maja

Tror det var de smertestillende som hang i, hehe.. For i går var ikke like fin dag for å si det sånn.

Hvordan går det med deg, frøken? :klem:

:ler: Skjønner, sånn var jeg også..

Her går det bra, jeg leter veldig etter tegn, men det er vel litt vel tidlig kan man si ;)

I morgen er det klart for mammas 50 års lag, litt usikker på om jeg kan drikke vin eller ikke.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da bombesikker på at jeg skrev her i stad? :klø:

Jaja.. jeg bare lurte på hvordan det var med deg.... :kose:

:klø: Nei tror ikke det...

Men joda bra med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan nok ta et glass vin, bare ikke gå på fylla kanskje?

Det er ganske mange av oss som er fullt oppegående i dag som har vært med på en liten fyllekule før vi kom til - fra før mor visste hun var gravid.... ;)

Men hvis du ikke vil ta noen sjanser, så dropper du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Enig med Lassie... Men jeg tror kanskje jeg ville latt et være med et glass eller to hvis du tror det kan ha noen innvirkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare for å gjøre det klart så var det et par glass jeg mente..

Hadde ikke tenkt til å gå på fylla.. ;)

Har bare veldig lyst på vin til maten..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg burde vel strengt tatt sagt noe i mammas bursdag i morgen, men jeg har virkelig ikke lyst.

Jeg klarer ikke å være morsom og da blir det bare teit..

Tittet litt på sanger og sånn, men det var jo svinedyrt!!

Æsj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det klart for mammas 50 års lag, litt usikker på om jeg kan drikke vin eller ikke.... :sjenert:

Jeg har for ordens skyld spurt på Riksen og har fått uttrykkelig beskjed om at ett glass eller to ikke har noen innvirkning på noe som helst og for så vidt ikke 3 - 4 heller. Skikkelig fyll er imidlertid ikke lurt, men det er først og fremst med tanke på din allmentilstand. Enn så lenge finnes det nemlig uansett ikke noe foster å ta hensyn til! Selv har jeg valgt å være totalavholdende i disse perioden, men det er egentlig et personlig og ikke særlig godt begrunnet valg ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
God morgen! :klem:

God og god Fru Blom... ;)

He he neida, har vært på Riksen og fått unnagjort det jeg skulle der..

Er på jobb nå, trøtt og fryktelig sulten...

Må vel gå å finne litt havregrøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med sykehuset nå, de hadde fått svar på blodprøven og den var bra så jeg har da hatt EL! Så hipp hurra for det. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...