Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mulig at jeg er litt sær nå, men er ikke dette litt kokkos??

Veninne sender sms og spør hvordan det går, og forteller noe om seg selv.

Jeg svarer først på det hun fortalte om henne og forteller at forsøket var negativt så det blir en ny runde etterhvert.

Får så til svar at det tar sikkert litt tid. Bare å bite tennene sammen.

Det kan ikke være bare jeg som syns det er ufølsomt å si til en som har prøvd å få barn i halvannet år at det sikkert tar litt tid??? Og hvertfall når det kommer fra en som ble gravid på et vips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampyra

Jeg skjønner at du reagerer, men det er virkelig ikke lett for oss utenforstående å vite hva man skal si...

Å si at det sikkert tar litt tid er en måte å trøste deg på. Hun sier egentlig "det kommer til å skje en dag"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Vampyra...

Men det jeg skjønner, er at det er sårt for dere.

Jeg tenker på det at du fortsatt er ung, og har mange sjanser til, selv om ikke det er noen trøst. Kan tro det både sliter fysisk og psykisk.

Så nei; du er IKKE sær! :kose:

Gleder meg til å se deg! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får så til svar at det tar sikkert litt tid. Bare å bite tennene sammen.

Det kan ikke være bare jeg som syns det er ufølsomt å si til en som har prøvd å få barn i halvannet år at det sikkert tar litt tid??? Og hvertfall når det kommer fra en som ble gravid på et vips?

Forsøk å ikke tenke så mye på det. Det er ikke så enkelt å forstå og vite akkurat hva man skal si for de som ikke har vært gjennom dette og det må vi prøve å forstå :klem: . Det er jo tross alt svært sjelden at folk sier og gjør det vi oppfatter som dumme ting for å såre. Stort sett er tingene sagt og gjort i beste mening og slik oppfatter jeg venninnen din også.

Det var selvfølgelig trist å lese at forsøket var negativt, men sannsynligheten er ikke særlig stor i utgangspunktet og forsøket ble jo heller ikke 100% gjennomført.

Du bør kanskje sjekke om du kan få en UL tirsdag etter påske slik at du kan få utnyttet "restvirkningen" av hormonene til et nytt forsøk? Litt usikker på om det er noen der i dag, men det kan jo være verdt å sjekke i alle fall!

Hvis ikke, får vi ta en ny "fellesrunde" i slutten av april/begynnelsen av mai! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver
:klem: Skjønner godt dine følelser rundt dette, selv om jeg aldri har vært i situasjonen selv. Men som Vampis sier, man prøver å være støttende og en god venn og av og til er det vanskelig å finne de riktige ordene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at jeg tar ting fryktelig fort til meg ang dette.

Var nok litt bitter i stad når jeg skrev, men godt jeg har dere til å trøste og dra meg ned på jorda igjen.

Man blir utrolig selvsentrert i denne prosessen, eller hvertfall jeg.

Forventer liksom at alle skal forstå hvor tøft jeg har det.

Men verden dreier seg jo om mer enn det ;)

Det rare er at det plager meg spesiellt mye med denne venninnen, synd for det er jo ikke hennes feil.

Jeg tenkte for meg selv at det skulle være greit mellom oss for jeg syns jeg taklet det så bra når Ephemera og Arwen fikk barn og jeg var ikke bitter i det hele tatt.

Men med denne venninnen plager det megskikkelig, er litt bekymret for hvordan det blir når bayen hennes kommer... Får prøve å ta meg sammen til da!

Ellers skal jeg på babybesøk i dag, det gleder jeg meg veldig til!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampyra

Kan det være at du er misunnelig på henne? Siden ting klaffet så lett for henne? Folk man misunner klarer iallefall ikke jeg å la være å irritere meg over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at du er misunnelig på henne? Siden ting klaffet så lett for henne? Folk man misunner klarer iallefall ikke jeg å la være å irritere meg over...

Ja er sikkert det.

Og fordi hun ser på det som en selvfølge at det skulle klaffe for henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rikshospitalet hadde selvfølgelig steng i påsken så da blir det en mnd`s opphold.

Noe som selvfølgelig gjør meg hyserisk, panisk og frustrert. Men det går vel over...

Tror jeg skal ringe den andre avdelingen som har oppe og høre om de tror jeg kan ringe første virkedag og komme inn på UL da, eller dagen etterpå.

Men sannsynligheten er vel liten tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...