Gjest Bodillen Skrevet 20. mars 2007 #2761 Del Skrevet 20. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2762 Del Skrevet 20. mars 2007 Vurderer å dra til Volvat i løpet av kvelden.. Dette kan ikke være riktig. At man skal bli så dårlig mener jeg.. Mulig jeg tar det på dagen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 20. mars 2007 #2763 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvordan dårlig er du liksom, da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2764 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvordan dårlig er du liksom, da...? ← Opp og ned, tidvis så dårlig at det eneste som funker er å legge seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 20. mars 2007 #2765 Del Skrevet 20. mars 2007 Jøss så rart! Har du sambissen din der som kan passe litt på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2766 Del Skrevet 20. mars 2007 Jøss så rart! Har du sambissen din der som kan passe litt på deg? ← Han er hjemme hvertfall ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 20. mars 2007 #2767 Del Skrevet 20. mars 2007 men passer ikke på eller? Dumme mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2768 Del Skrevet 20. mars 2007 men passer ikke på eller? Dumme mann ← Hva kan jeg si, jeg tror vi er litt uvenner akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 20. mars 2007 #2769 Del Skrevet 20. mars 2007 oida... det var jo ikke bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2770 Del Skrevet 20. mars 2007 Og attpåtil sitter min gravide venninne og forteller meg på msn at dette tar tid og at det er tøft.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 20. mars 2007 #2771 Del Skrevet 20. mars 2007 uff det skal ikke være lett nei.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 20. mars 2007 #2772 Del Skrevet 20. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. mars 2007 #2773 Del Skrevet 20. mars 2007 Sender deg en sms om de symptomene jeg vet er vanlige å få... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. mars 2007 #2774 Del Skrevet 20. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 20. mars 2007 #2775 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvis du føler deg virkelig dårlig, bør du oppsøke lege ja! Både Menopur og Ovitrelle kan forårsake ovarialt hyperstimuleringssyndrom. Symptomene er smerter, kvalme og diarè samt ømme bryster og eggstokker (Altså temmelig udefinerbart...) og i ekstreme tilfeller kan det faktisk være livstruende. Vanligvis opptrer det som mildt eller moderat og er da ikke direkte farlig, men det vil jo ha betydning for den evt. videre behandlingen da! Kjenner jeg legene på Riksen rett har de overhodet ikke informert deg om at dette kan forekomme og at det faktisk kan være farlig! Det beste er nok å ringe Kvinneklinikken i morgen tidlig når de åpner og forklare situasjonen med mindre du blir fryktelig dårlig i løpet av natten. Jeg, som har vært gjennom dette, kan i hvert fall si at jeg overhodet ikke har følt meg syk av hormonene. Litt trett og litt øm, men ikke syk. Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2776 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvis du føler deg virkelig dårlig, bør du oppsøke lege ja! Både Menopur og Ovitrelle kan forårsake ovarialt hyperstimuleringssyndrom. Symptomene er smerter, kvalme og diarè samt ømme bryster og eggstokker (Altså temmelig udefinerbart...) og i ekstreme tilfeller kan det faktisk være livstruende. Vanligvis opptrer det som mildt eller moderat og er da ikke direkte farlig, men det vil jo ha betydning for den evt. videre behandlingen da! Kjenner jeg legene på Riksen rett har de overhodet ikke informert deg om at dette kan forekomme og at det faktisk kan være farlig! Det beste er nok å ringe Kvinneklinikken i morgen tidlig når de åpner og forklare situasjonen med mindre du blir fryktelig dårlig i løpet av natten. Jeg, som har vært gjennom dette, kan i hvert fall si at jeg overhodet ikke har følt meg syk av hormonene. Litt trett og litt øm, men ikke syk. Håper det går bra med deg! ← Jeg føler meg noe bedre nå i kveld. Droppet derfor å dra på Volvat. Men det skjer fortsatt et eller annet nedi der.. Men jeg leste på bivirkningene til Ovitrelle at det økte hcg nivået i ca10 dager, så jeg tenkte at det kanskje var derfor og at det vil gå over... Har jo lest om overstimuleringen, men ikke fått noe beskjed fra legene om det. Får se an formen i morgen tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 21. mars 2007 #2777 Del Skrevet 21. mars 2007 Si i hvert fall fra om at du har blitt så vidt dårlig! Det er ikke alle som tåler dette like bra og det finnes så vidt jeg vet forskjellige alternativer. Kanskje bør du også få det undersøkt for å se om det virkelig kan være OHSS. Er det det bør jo i hvert fall ikke dosene økes ved et evt. neste forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2778 Del Skrevet 21. mars 2007 Si i hvert fall fra om at du har blitt så vidt dårlig! Det er ikke alle som tåler dette like bra og det finnes så vidt jeg vet forskjellige alternativer. Kanskje bør du også få det undersøkt for å se om det virkelig kan være OHSS. Er det det bør jo i hvert fall ikke dosene økes ved et evt. neste forsøk! ← Jeg skal ringe dit i dag, er på jobb nå men er fortsatt ikke helt i form.. Så da blir det nok en tur på Riksen i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 21. mars 2007 #2779 Del Skrevet 21. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #2780 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg ringer og ringer men kommer ikke fram.. Bare opptatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg