Lassie Skrevet 17. mars 2007 #2741 Del Skrevet 17. mars 2007 Krysser fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #2742 Del Skrevet 17. mars 2007 Så du ligger ikke med bena høyt hele helga? ← Jeg må innrømme at jeg gjorde faktisk det i går etter jeg kom hjem.. Tviler på at det har noe for seg, men hvorfor ikke? Da har jeg hvertfall gjort det Vel da er det bare å krysse fingrene og smøre seg med en god dæsj tålmodighet da... ← Ja, ikke sant. Jeg sto jo først i køen når tålmodigheten ble delt ut også da... Er innom for å krysse fingrene for at det går bra!! ← Takk for det! Du er vel snart i gang med nytt forsøk du? Krysser fingrene for deg! ← Takk i lige måde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 17. mars 2007 #2743 Del Skrevet 17. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 17. mars 2007 #2744 Del Skrevet 17. mars 2007 Når kan du teste da? Tar en røykepause i pakkingen, hadde ikke så dårlig tid som jeg trodde likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #2745 Del Skrevet 17. mars 2007 Når kan du teste da? Tar en røykepause i pakkingen, hadde ikke så dårlig tid som jeg trodde likevel ← Kan si det på msn, har ikke lyst til å legge det ut her. Og greit å ikke si det her i tilfelle Leo ikke vil si det hun heller Kan si det på msn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 17. mars 2007 #2746 Del Skrevet 17. mars 2007 Krysser fingrene jeg også :nikke, for både deg og Leo Jeg fikk hjelp av en lege på Riksen til å bli gravid. Initialene hans er S.S. Samme som legen deres? Han er overlege... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #2747 Del Skrevet 17. mars 2007 Krysser fingrene jeg også :nikke, for både deg og Leo Jeg fikk hjelp av en lege på Riksen til å bli gravid. Initialene hans er S.S. Samme som legen deres? Han er overlege... ← Hmm, sikker på at du ikke mener S.B? Kan godt hende det er samme fyren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. mars 2007 #2748 Del Skrevet 17. mars 2007 Kan si det på msn, har ikke lyst til å legge det ut her. Og greit å ikke si det her i tilfelle Leo ikke vil si det hun heller Kan si det på msn ← For min del kan du bare si det. Det er jo uansett ikke særlig vanskelig å regne seg frem til Hmm, sikker på at du ikke mener S.B? Kan godt hende det er samme fyren ← Det var i hvert fall S.B. som var gårsdagens "gravør" og overleger er de forresten hele gjengen. Fordi du ikke var der i dag, er jeg nå heeelt sikker på hvem du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #2749 Del Skrevet 17. mars 2007 For min del kan du bare si det. Det er jo uansett ikke særlig vanskelig å regne seg frem til Det var i hvert fall S.B. som var gårsdagens "gravør" og overleger er de forresten hele gjengen. Fordi du ikke var der i dag, er jeg nå heeelt sikker på hvem du er! ← Jepp, de heter overlege alle sammen... Ja og jeg er jo ikke kineser så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 18. mars 2007 #2750 Del Skrevet 18. mars 2007 Du er vel snart i gang med nytt forsøk du? ← Er midt i det nå! Vi skal inn på tirsdag til uthenting av egg, og så regner jeg med at innsetting blir på onsdag. Jeg har bare stakkarslige to egg denne gangen også, men men.... Vi har vel IKM med ikke så langt mellomrom, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 19. mars 2007 Forfatter #2751 Del Skrevet 19. mars 2007 Er hjemme syk i dag. Akkurat nå tenker jeg at jeg aldri vil ta de medisinene noen sinne igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 19. mars 2007 #2752 Del Skrevet 19. mars 2007 Det var i hvert fall S.B. som var gårsdagens "gravør" og overleger er de forresten hele gjengen. ← Gravør! Så dere skal teste samme dag (cirka)? Spennende! Tenk om dere blir gravid samtidig også da, det hadde vært kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 19. mars 2007 #2753 Del Skrevet 19. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2754 Del Skrevet 20. mars 2007 Fortsatt kjempedårlig... sov til og med over meldingen til Arwen.... Godt Lillesky var på pletten Må bare legge meg igjen, kroppen verker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. mars 2007 #2755 Del Skrevet 20. mars 2007 God bedring! Enda jeg har dårlig mobildekning hjemme, så fant jeg et sted i huset hvor jeg får en strek. Og da ramlet det inn et par meldinger fra Arwen. Godt jeg forsov meg i dag da! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 20. mars 2007 #2756 Del Skrevet 20. mars 2007 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 20. mars 2007 #2757 Del Skrevet 20. mars 2007 God bedring snuppa og takk for PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 20. mars 2007 #2758 Del Skrevet 20. mars 2007 Uff da, er det hormonene eller sykdom som herjer? God bedring snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 20. mars 2007 Forfatter #2759 Del Skrevet 20. mars 2007 Uff da, er det hormonene eller sykdom som herjer? God bedring snuppa! ← Vet ikke, tror jeg har blitt syk av hormonene kanskje... Virker værre nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 20. mars 2007 #2760 Del Skrevet 20. mars 2007 Masse god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg