Arwen Skrevet 14. mars 2007 #2701 Del Skrevet 14. mars 2007 Alt bra med deg og magen? ← Alt er bra med magen hvertfall, jeg enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #2702 Del Skrevet 14. mars 2007 Vet at Madden er gravid, mente at jeg unner helle så veldig å være det ← Åja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #2703 Del Skrevet 14. mars 2007 Gikk bitte litt bedre hos legen i dag. Det var litt utvikling men ikke kjempebra etter hva jeg forsto. Behandling blir fredag og det blir desverre bare en dag. Men, sånn er livet.Kanskje det rett og slett ikke er ment for me, dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 14. mars 2007 #2704 Del Skrevet 14. mars 2007 Joda det ordner seg til slutt vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #2705 Del Skrevet 14. mars 2007 Joda det ordner seg til slutt vet du! ← Håper det men er ikke sterk i troen nå desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 14. mars 2007 #2706 Del Skrevet 14. mars 2007 Dette går så fint atte! Tenke positivt nå vennen, det er halve jobben det! Masse glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #2707 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg var på treff med en gjeng i går, med samme problem som meg. Har vært det en gang før også, og det hjelper mye på både humøret og troen på at det kan bli noe av dette. Samtidig så skremmer det meg litt for mange av de har hatt mange forsøk uten hell. Men i dagmorges leste jeg at hun ene jeg var sammen i går hadde fått et lite blått kryss. Og jeg blir så utrolig glad! Hun skal ta blodprøve å få det bekreftet i morgen, men en strek er en strek har jeg lært... :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #2708 Del Skrevet 15. mars 2007 Jippi!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 15. mars 2007 #2709 Del Skrevet 15. mars 2007 Så morro!!! Den må jeg iallefall se! Jeg er ingen superfan som ser alle dvd'ene til stadighet, men jeg likte serien veldig godt, og har dvd'ene sånn i tilfelle Er det i morgen du skal til sykehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #2710 Del Skrevet 15. mars 2007 Så morro!!! Den må jeg iallefall se! Jeg er ingen superfan som ser alle dvd'ene til stadighet, men jeg likte serien veldig godt, og har dvd'ene sånn i tilfelle Er det i morgen du skal til sykehuset? ← Jepp det stemmer. Skulle ønske jeg kunne reist dit på lørdag også, men... De små har jo fått dykkersertifikat så det kan vel gå likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 15. mars 2007 #2711 Del Skrevet 15. mars 2007 Vi satser på det, du får ligge med beina i været hele helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 15. mars 2007 #2712 Del Skrevet 15. mars 2007 Ønsker deg masse, masse lykke til imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 15. mars 2007 #2713 Del Skrevet 15. mars 2007 Lykke til i morgen, gullet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 15. mars 2007 #2714 Del Skrevet 15. mars 2007 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 15. mars 2007 #2715 Del Skrevet 15. mars 2007 Masse lykke til i morgen, skal tenke på deg og krysse fingrene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. mars 2007 #2716 Del Skrevet 16. mars 2007 Lykke til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 16. mars 2007 #2717 Del Skrevet 16. mars 2007 I dag er dagen!! Lykke til! Jeg skal sende masse vibber til svømmerne så kanskje de finner veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. mars 2007 Forfatter #2718 Del Skrevet 16. mars 2007 Ønsker deg masse, masse lykke til imorgen! ← Lykke til i morgen, gullet! ← Lykke til! ← Masse lykke til i morgen, skal tenke på deg og krysse fingrene! ← Lykke til i dag. ← I dag er dagen!! Lykke til! Jeg skal sende masse vibber til svømmerne så kanskje de finner veien! ← Tusen takk for lykkeønskninger. Er så hyggelig at dere tenker på meg Skal ikke dit før i ettermiddag. Tok en eggeløsningssprøyte i går. Og for å si det sånn så har "rasling i eggstokkene" fått en ny mening for meg Det viste seg forresten at enda en fra det andre formet mitt er gravid. De hadde prøverør for fire uker siden. Og når hun tok blodprøven sa de at det var så svak stigning av HCG at om hun var gravid var det utenfor livmoren, men at de skulle sjekke 5 dager senere. Men dagen før den blodprøven begynte hun å blø, så hun skjønte slaget var tapt. Men så fant de plutseliig ut at hun skulle ta enda en blodprøve og jammen meg er hun på vei med en liten en.. Så jeg føler at jeg har fått mye positiv input de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 16. mars 2007 #2719 Del Skrevet 16. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. mars 2007 #2720 Del Skrevet 16. mars 2007 Positivitet er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg