Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ah, jeg går helt surr i alt det der jeg. AIF, IVF, IKM, ABC, DFG osv osv osv  :ler:

Du er ikke alene... :ler: Tror det er umulig å skjønne alt det der uten å være såpass inni det som Grace er. (IKM er grei da = IKke Mens, den datoen man venter mensen men håper den ikke kommer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ah, jeg går helt surr i alt det der jeg. AIF, IVF, IKM, ABC, DFG osv osv osv  :ler:

:ler: Det skjlønner jeg godt. I begynnelsen så gikk alt i kok for meg også..

Ville bare hilse på! Dere har en spennende tid fremover! :)

:vinke: Det var hyggelig! Kjenner jeg deg herfra før kanskje?

Du er ikke alene...  :ler:  Tror det er umulig å skjønne alt det der uten å være såpass inni det som Grace er. (IKM er grei da = IKke Mens, den datoen man venter mensen men håper den ikke kommer).

Nei, man må nok være ganske inn i det for å klare å henge med i svingene...

Jeg pleier å være litt på et annet forum og der er det veldig mange som driver med adopsjon. Og de har også masse forkortelser jeg ikke skjønner bæret av så jeg vet hvordan dere har det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på Ul, gikk ikke så bra som jeg håpet..

Hun så noen små eggposer på ene siden og nesten ingen på andre?!?!

Sist jeg var på UL, før lap`n hadde jeg mange store fine eggposer, men nå? Neida..

Fikk beskjed om å ta sprøytene i to dager til å komme tilbake onsdag.

Hun sa at det nok måtte bli en inseminasjon isteden for to fordi sambo reiser bort..

Så akkurat nå er jeg skikkelig skuffa og hater jobben hans!

Har ikke særlig stor tro på at dette skal fungere og hvertfall ikke med bare en inseminasjon. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

STOR :klem: fra meg.

Om det er noen trøst så ble vi gravide den mnd mannen jobbet massivt (bortreist hele den mnd nesten). Jeg hadde egentlig "gitt opp" og sa jeg kom til å kutte ut pergoen og drite i hele greia. Jeg feilberegnet EL og jaggu satt ikke lille Theodor der han skulle :hjerte:

Lykke til snuppa !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Uff da,Grace!

Jeg skjønner meg ikke så mye på det dere driver på med nå,men jeg er helt sikker på at dere får den hjelpen dere trenger for at det skal bli bebis! Selv om det kanskje tar litt lenger tid enn forventet.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest:

Nå må du ikke knuse dette nedenom og hjem før du har prøvd da jenta :kose:

Gi det en sjans i det minste ;)

Joda, er bare så dårlige odds..

Vanligvis sier de 15-20% sjanse for å lykkes, men med en behandling vil detvel si 5-10% sjanse...

Huff må slutte å tenke på dette jeg om det er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forresten på tv innspilling for et nytt program i dag. TRor vi skal være med i traileren for programmet...

Det er alltid spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette unner jeg dere så mye! Og Lassie og Madden da, for jeg vet de har prøvd lenge

Og ja jeg unner også Lassie det, men Madden er jeg ganske sikker på at er gravid. ;)

Så søte dere er!! :klem:

Du må ikke gi opp håpet før dere har prøvd, Grace! Det kan hende dere lykkes selv om prosentene ikke er så høye. Det er jo ikke 0% ;)

Krysser fingrer og tær og alt jeg har for at dere lykkes! (ja, bortsett fra bena da, de kan jeg ikke krysse... Da blir det ikke noen baby iallfall...)

Klem fra Lassie "with legs wide open" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Så søte dere er!! :klem:

Du må ikke gi opp håpet før dere har prøvd, Grace! Det kan hende dere lykkes selv om prosentene ikke er så høye. Det er jo ikke 0% ;)

Krysser fingrer og tær og alt jeg har for at dere lykkes! (ja, bortsett fra bena da, de kan jeg ikke krysse... Da blir det ikke noen baby iallfall...)

Klem fra Lassie "with legs wide open" :lol:

:ler: Hold beina fra hverandre ja ;)

:klem:

:klem: tilabke!

:kose:

:klem: Alt bra med deg og magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...