Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

jeg må i butikken å pante 5 poser med flasker... Det er ikke bare litt flaut heller da... :rodme:

Prøvde å legge inn et bilde fra ferien men det skjer et eller annet rart så det funker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hjem frøken!! :)

Den Chloe-veska, er det sånn med sånn stooor hengelås på som er så poppis for tiden? *er ikke helt med i disse merkene*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Er det flaut med 5 poser? :klø:

Vi pleier å samle opp, så i perioder kan det være langt mer enn 5 poser ;)

Det var kanskje litt flaut å pante 2 søplesekker med halvfulle 1/2liters flasker fra jobben, alle måtte tømmes før de ble panta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver
jeg må i butikken å pante 5 poser med flasker... Det er ikke bare litt flaut heller da... :rodme:

Blir gjerne noen søppelsekker her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hjem frøken!! :)

Den Chloe-veska, er det sånn med sånn stooor hengelås på som er så poppis for tiden? *er ikke helt med i disse merkene*

Jepp, thats the one!

Er det flaut med 5 poser? :klø:

Vi pleier å samle opp, så i perioder kan det være langt mer enn 5 poser ;)

Det var kanskje litt flaut å pante 2 søplesekker med halvfulle 1/2liters flasker fra jobben, alle måtte tømmes før de ble panta :ler:

:ler:

ja det var litt flaut.

Dama bak meg ble skikkelig sur, men det var bare gøy. ;)

Blir gjerne noen søppelsekker her...

:overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det guffent?

Ja egentlig.

Har jo satt p-sprøyta på meg selv mange ganger, men denne ville jeg ikke sette selv. Så etter mye om og men så gjorde sambo det.

Stikket var ikke vondt men når den guffa ble presset inn var det egentlig litt vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå trenger du ikke ha sex mer?  :ler:

?

:sjenert: Joo.... Eller nei, må vel egentlig ikke for de fikser det jo på sykehuset til uka, men tror ikke jeg kutter ut for det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Dere er skikkelig tøffe!

Takk for det.

Føler meg ikke så tøff men..Har nok ikke helt gått opp for meg at vi er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! :Nikke: Nå er dere i gang! Tror ikke det blir så lenge til du er :gravid: .

Jeg krysser iallefall fingre og tær, og fletter flette for dere. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æh... Ok, vondt i hodet og nakken og er litt desorientert... OPPDATERING???

:ler: Skal ha et AIH forsøk(inseminasjonsforsøk) nå i mars, går derfor på hormoner, først piller, nå sprøyter.. Ultralyd senere i dag ;)

Oppdatering nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver
:ler:  Skal ha et AIH forsøk(inseminasjonsforsøk) nå i mars, går derfor på hormoner, først piller, nå sprøyter.. Ultralyd senere i dag ;)

Oppdatering nok?

Wow! Så kult! Herregud, jeg må finlese dagbøker bedre! Håper at når jentene kommer på jentekveld til meg snart så kan ikke du drikke viiiiin! :hoppe:

Dette unner jeg dere så mye! Og Lassie og Madden da, for jeg vet de har prøvd lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Wow! Så kult! Herregud, jeg må finlese dagbøker bedre! Håper at når jentene kommer på jentekveld til meg snart så kan ikke du drikke viiiiin! :hoppe:

Dette unner jeg dere så mye! Og Lassie og Madden da, for jeg vet de har prøvd lenge

Jeg kan ikke drikke vin nå heller ;) Ikke spise sukker eller fett heller..

Alt som er gøy er ikke lov. :ler:

Og ja jeg unner også Lassie det, men Madden er jeg ganske sikker på at er gravid. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er datoen for IVF da? Det er jo langt ute i mars allerede så nå skjer det vel snart? :overrasket:

Jeg har ikke fått noen dato for IVF, det får jeg vel etterhvert om dette forsøket ikke lykkes.

Dette forsøket er AIH forsøk, det er noe annet enn IVF;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...