Drua Skrevet 3. mars 2007 #2641 Del Skrevet 3. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #2642 Del Skrevet 4. mars 2007 Fortsatt bra her i Spania.. Naa har fadern meg noen klart aa herpe hotell pcn saa jeg er i en spillehall for aa surfe. Fikk ikke spesiellt gode nyheter da jeg logget meg paa nett, jeg kjenner han som ble funnet i bilen til han roemlingen i dag saa jeg sitter her ganske lamslaatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 4. mars 2007 #2643 Del Skrevet 4. mars 2007 Ånei! Forferdelig sjokk å få slike beskjeder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #2644 Del Skrevet 7. mars 2007 Vel da er jeg endelig hjemme. Godt å komme hjem men rart med tomt hus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. mars 2007 #2645 Del Skrevet 7. mars 2007 Velkommen hjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 8. mars 2007 #2646 Del Skrevet 8. mars 2007 Halloen! Velkommen tilbake! Hatt en fin tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. mars 2007 #2647 Del Skrevet 8. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #2648 Del Skrevet 8. mars 2007 Hei på folket! Jeg har hatt det fint ja :-) I dag bærer det rett på trening, får prøve å oppdatere meg i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2007 #2649 Del Skrevet 8. mars 2007 Tomt hus? Hvor har du gjort av sambissen din? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #2650 Del Skrevet 8. mars 2007 Tomt hus? Hvor har du gjort av sambissen din? :klø: ← Han har stukket til Mr Vog Mr B i Tyskland. Kommer hjem sent i morgen kveld. Og da skal det knulles skal jeg si deg!!! Ellers så må jeg bare fortelle at jeg har fått ny veske!!!! en Chloe med lås som jeg har mast om i evigheter!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2007 #2651 Del Skrevet 8. mars 2007 Han har stukket til Mr Vog Mr B i Tyskland. Kommer hjem sent i morgen kveld. Og da skal det knulles skal jeg si deg!!! Ellers så må jeg bare fortelle at jeg har fått ny veske!!!! en Chloe med lås som jeg har mast om i evigheter!!! ← Ja du er vel nøden nå som dere er vant til å holde et relativtr hyppig tempo på pulinga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #2652 Del Skrevet 8. mars 2007 Ja du er vel nøden nå som dere er vant til å holde et relativtr hyppig tempo på pulinga ← Ja man kan vel si at det merkes på humøret om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. mars 2007 #2653 Del Skrevet 9. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. mars 2007 #2654 Del Skrevet 9. mars 2007 Han har stukket til Mr Vog Mr B i Tyskland. Kommer hjem sent i morgen kveld. Og da skal det knulles skal jeg si deg!!! Ellers så må jeg bare fortelle at jeg har fått ny veske!!!! en Chloe med lås som jeg har mast om i evigheter!!! ← Hvem fikk du den av? Her går det kun i stelleveske et års tid fremover Men vi skal på shopping i ettermiddag!! Jeg, sambo og Ephelille! Skal shoppe uansett om jeg finner noe fint eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. mars 2007 #2655 Del Skrevet 9. mars 2007 Her går det kun i stelleveske et års tid fremover ← Du skulle sett mannen min da jeg fortalte at jeg ikke kom til å trenge noen nye vesker det neste året vesker er den tingen han har minst forståelse for at jeg trenger mer enn en av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #2656 Del Skrevet 9. mars 2007 Hvem fikk du den av? Her går det kun i stelleveske et års tid fremover Men vi skal på shopping i ettermiddag!! Jeg, sambo og Ephelille! Skal shoppe uansett om jeg finner noe fint eller ikke ← Ja du får ha lykke til på shoppingen Du skulle sett mannen min da jeg fortalte at jeg ikke kom til å trenge noen nye vesker det neste året vesker er den tingen han har minst forståelse for at jeg trenger mer enn en av. ← Merkelig at mannfolk ikke skjønner det der... Men hvis vi hadde stappet lommene våre med alt vi pleier å ha i veska hadde de kanskje tatt hintet? jeg fikk vesken av en jente på treninga, hun pleier å kjøre med meg så hun sa det var "takk for at jeg får sitte på" presang... Den er jo selvf ikke ekte men det synes ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 9. mars 2007 #2657 Del Skrevet 9. mars 2007 Heihei! Jeg vil bare hilse på! Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! ) Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke: Hilsen Colargol -moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #2658 Del Skrevet 9. mars 2007 Måtte hente opp min egen dagbok på side 2 pga en viss moderator som måtte innom alle dagbøkene... Bare køddam ble ikke sur for det da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. mars 2007 #2659 Del Skrevet 9. mars 2007 Godt du fant den igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 9. mars 2007 #2660 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Måtte hente opp min egen dagbok på side 2 pga en viss moderator som måtte innom alle dagbøkene... Bare køddam ble ikke sur for det da... ← Oi, unnskyld, var ikke meninga! Hihi.. -Colargol Endret 9. mars 2007 av Colargol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg