Gå til innhold

Ting & tang

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortsatt bra her i Spania..

Naa har fadern meg noen klart aa herpe hotell pcn saa jeg er i en spillehall for aa surfe.

Fikk ikke spesiellt gode nyheter da jeg logget meg paa nett, jeg kjenner han som ble funnet i bilen til han roemlingen i dag saa jeg sitter her ganske lamslaatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på folket! Jeg har hatt det fint ja :-)

I dag bærer det rett på trening, får prøve å oppdatere meg i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomt hus?

Hvor har du gjort av sambissen din? :klø:

Han har stukket til Mr Vog Mr B i Tyskland.

Kommer hjem sent i morgen kveld. Og da skal det knulles skal jeg si deg!!! :sjarmor:

:hoppe: Ellers så må jeg bare fortelle at jeg har fått ny veske!!!!

en Chloe med lås som jeg har mast om i evigheter!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Kommer hjem sent i morgen kveld. Og da skal det knulles skal jeg si deg!!! :sjarmor:

:hoho:

Ja du er vel nøden nå som dere er vant til å holde et relativtr hyppig tempo på pulinga :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Ja du er vel nøden nå som dere er vant til å holde et relativtr hyppig tempo på pulinga :legrine:

Ja man kan vel si at det merkes på humøret om dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Hvem fikk du den av?

Her går det kun i stelleveske et års tid fremover ;) Men vi skal på shopping i ettermiddag!! :) Jeg, sambo og Ephelille! Skal shoppe uansett om jeg finner noe fint eller ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det kun i stelleveske et års tid fremover ;)

Du skulle sett mannen min da jeg fortalte at jeg ikke kom til å trenge noen nye vesker det neste året :ler: vesker er den tingen han har minst forståelse for at jeg trenger mer enn en av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Hvem fikk du den av?

Her går det kun i stelleveske et års tid fremover ;) Men vi skal på shopping i ettermiddag!! :) Jeg, sambo og Ephelille! Skal shoppe uansett om jeg finner noe fint eller ikke  :ler:

:ler: Ja du får ha lykke til på shoppingen ;)

Du skulle sett mannen min da jeg fortalte at jeg ikke kom til å trenge noen nye vesker det neste året :ler: vesker er den tingen han har minst forståelse for at jeg trenger mer enn en av.

:ler:

Merkelig at mannfolk ikke skjønner det der...

Men hvis vi hadde stappet lommene våre med alt vi pleier å ha i veska hadde de kanskje tatt hintet?

jeg fikk vesken av en jente på treninga, hun pleier å kjøre med meg så hun sa det var "takk for at jeg får sitte på" presang...

Den er jo selvf ikke ekte men det synes ikke... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hilsen Colargol -moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte hente opp min egen dagbok på side 2 pga en viss moderator som måtte innom alle dagbøkene... :sur:

:ler: Bare køddam ble ikke sur for det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte hente opp min egen dagbok på side 2 pga en viss moderator som måtte innom alle dagbøkene... :sur:

:ler:  Bare køddam ble ikke sur for det da...

Oi, unnskyld, var ikke meninga! :sjenert: Hihi.. :ler:

-Colargol

Endret av Colargol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...